een regenachtige zondagmiddag (foto's)

Tja, wat moet je toch doen op zo'n druildag als vandaag?

Tussen mama's benen doorlopen vind ik erg leuk, maar mama houdt dat niet zo lang vol als ik!
Dus even gecheckt of mijn haar goed zat en er op uit!

Naar de geitenboerderij! En daar hebben ze ook konijntjes!
Deze loopt los. Kom maar lief klein konijntje (huppel, huppel)!

In dit hok zit er ook nog eentje!

Dáár, kijk maar!

Hierna nog lekker ranja en warme chocomelk met slagroom gedronken! Was het toch nog een leuke zondagmiddag!

Groetjes,
Julian zv Ellen

Jeetje Julian! Wat ben jij een lekker ventje! Echt lachebekje! Zo te zien heb jij je wel vermaakt vanmiddag! Ik ben ook even met mijn mamma naar buiten geweest, maar wij hebben geen konijntjes in de buurt, dus verder als de brievenbus zijn we niet gekomen. haha. Maar was toch lekker. FF frissen neus halen!
Hi5, Kian

Ellen, wat heb je toch een knap ventje!! En pittig of niet: het plezier spat ervan af..... Wel leuk om te lezen dat dat tussen de benen door lopen een favoriet spelletje van meer kindjes is haha. Sophie duikt tegenwoordig head first op je benen af en houdt dat eindeloos vol. Raaaare hobby!!

Geniet van je knul!
Susan

ps. wanneer krijg je de uitslag? Dat is toch ergens deze week?
Spannend, ik denk aan je.

oh... Wat hebben jullie toch een heerlijk knap, lief lachebekkend kereltje zeg! Word altijd vrolijk als ik foto ´s van hem zie! Volgens mij lacht ie de hele dag door of niet..
Ziet er wel leuk en gezellig uit zo ´n middagje weg bij jullie hoor! jammer dat het te ver weg is, anders hadden we graag meegedaan hoor!

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan