Een rollercoaster

Hee allemaal,

Ik ben niet echt op zoek naar advies, maar wel of meer mensen dit zo hebben meegemaakt.

Wij zijn al 8 maanden bezig momenteel. Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan en tot onze verrassing was deze licht positief. Toen zondag, 3 dagen over tijd, werd ik ineens ongesteld - licht (ook een nieuwe test gedaan die wit was). Maandag echt vol ongesteld en nu vandaag.. helemaal niets meer.

Ik had de verloskundige al een paar keer aan de lijn gehad (afspraak gemaakt, toch weer afgezegd, en nu weer gebeld met dit verhaal), die gaf aan dat ik het beste morgenochtend nog een keer kan testen. Maar het is zo raar en verwarrend allemaal. Echt een rollercoaster aan wel - niet - wel - niet en vol emoties...

Iemand die dit ook herkent of heeft meegemaakt (in de omgeving)?
 
Bij ons duurde t 7 maanden voor ik zwanger was het was wel gepland maar heb t wel geprobeerd los t elaten al die tijd omdat ik niet obsessief wilde worden. Je moet afwachten helaas. Op dit soort momenten is wachten vreselijk maar alleen dan weet je het
 
Bij mij duurde het 4 maanden, maar wel net als jij (ik echt elke maand )een positeve test de ene keer werd 3 dagen overtijd alsnog ongesteld en soms zelfs 5 dagen. Mijn exacte cyclus wist ik niet vanwege een onverwachtse zwangerschap wat begin juni helaas een miskraam werd. Uiteindelijk is het toch goed gegaan en morgen 24 weken zwanger van ons tweede kindje. 
In de ronde dat het eindelijk goed ging was ik wel extra vitamines aan het slikken. wellicht toeval of wellicht kwam mn lichaam toch iets te kort. 
Hopelijk voor jou snel raak, wellicht 1 geruststelling dat de bevruchting dus wel lukt ( dat is al een goed begin) 
heel veel succes! 
 
Ja daar heb je gelijk in, dat is inderdaad een geruststelling! Ik hoorde inderdaad ook dat soms het echt alleen al vitaminegebrek kan zijn. Blijven duimen maar, en jij gefeliciteerd @alison!
 
Terug
Bovenaan