een rot dag vandaag

hoi meiden

dit heeft niets zo veel met zwanger zijn te maken vorig jaar hebben ze in onze auto in gebroken en hebben een aantal dingen mee genomen en toen ook in de schuur nu nog geen jaar later kwam me man johan heet ie vanmiddag bij onze auto wilde weg gaan bleek het slot van de auto kapot te zijn de sleutel kon er niet meer eens in was er pogin tot inbraak gedaan in onze auto zijn er kapot van allemaal kunnen de auto niet meer open krijgen de politie gebelt bleek ook de auto van de buurman opgebroken te zijn komt er een buurman uit de andere straat aan lopen ook bij hem ingebroken zo wel in de auto als in huis en bij ons in de straat no bij een in huis en daar hebben ze ook de sleutels van de auto mee genomen maar onze auto kunnen we niet open krijgen want hij is op automatische deurvergrendeling nu moest een berings bedrijf er aan te pas komen om de auto op te brengen die kon em ook niet open krijgen maar wist doormiddels van een lange pen wel de auto uit de versnelling te krijgen en zo werdt onze auto weg gesleept met tranen in me ogen ging ie weg ben er door heel erg overstuur geweest me kindje heel erg onrustig er van dacht echt meteen als ik die maar niet kwijt raak pffff de auto hebben we dit jaar net gekocht en omdat wij al niet veel geld hebben want johan is afgekeurt en waren zo zuinig op onze mooie auto en zo trost dat we een keer niet zo n hele oude auto hebben
ben heel de zwangerschap al bang me kindje te verliezen en heb inmiddels hulp daar vertelde ik gister dat ik eindelijk kon geni gegunt te zijn genieten van me kindje en zwangerschap nu lijkt het het gelukt ons gegunt te zijn en ben zlef weer terug bij af en maak me nu weer heel erge zorgen om me kleine ventje in mebuik kan steeds wel huilen ben morgen ook nog jarig wordt dan 30 jaar pff zag ik tegen op maar heb er nu geen zin meer in om te vieren en ben inmiddels 27 weken en 2 dagen zwanger van ons kleine ventje weten nu eindelijk wat het wordt een jongetje

groetjes tamjoh snik snik

he wat velend meid. dat dat nu weer moet gebeuren, en snap dat je daar van slag van bent.
maar denk je heel druk maken ook geen zin heeft dit kon je niet voorkomen en al helemaal niet terug draaien.
probeer toch zoveel mogelijk te relaxen/ ontspannen en te genieten van je mannetje! laat de boel de boel je kunt er niks aan veranderen....het is gebeurd helaas....

daar heb je gelijk in maar weet je als ze em maandag na gaan kijken van de verzekering en die schade is hger dan de waarde van de auto hebben we geen auto meer en daar balen we van

allereerst gefeliciteerd met je 30e verjaardag.ik hoop dat je weer een beetje tot rust ben gekomen.wel erg balen van je auto.ik hoop voor jullie dat de schade meevalt en dat alles vergoed word.ondanks de ellende hoop ik dat je toch nog een beetje kunt genieten van je verjaardag.
sterkte meid.

GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!!!

wat balen zeg, en dan ook vooral nu je het wat minder kan hebben... ze weten ook niet wat ze je aan doen die stomme autoslopers / dieven

hopelijk valt het allemaal mee!!

en hopelijk ben je vandaag een beetje ind e watten gelegd

fijne dag in ieder geval

heey meiden

dankje wel voor jullie berichtjes en voor felicitaties ik ben er weer beetje tot rust gekomen en heb een leuke verjaardag gehad leuke dingen gekregen en kleertjes en sokjes en een vestje voor ons kleine mannetje we horen maandag over hoe het verders gaat met onze auto en hopen dat ie weer gemaakt kan worden

groetjes tamjoh

Hey meissie!

Ten eerste gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! Ik vond het ook heel erg om 30 te worden.... ik weet niet waarom maar ik zag er erg tegen op. Maar het deed helemaal geen pijn:))

Je kindje verlies je niet zomaar he.... goed dat je er hulp voor hebt... Door al m'n bloedingen was ik ook heel bang om m'n meisje te verliezen. Maar nu ik bijna 30 weken ben, weet ik dat het goed komt. Als ze nu komt, dan vechten ze ervoor in het ziekenhuis en komt ze er wel. En dat doen ze ook bij 27 weken... maar de kleine blijft echt wel zitten. Die heeft het veel ste goed bij jou.

Wat ontzettend balen van jullie auto, kan me voorstellen dat je daarvan van slag bent geraakt... hopelijk valt het allemaal mee en is ie snel gerepareerd.

dikke knuf!

gefeliciteerd met je verjaardag.

wat een verhaal daardoor krijg je veel stress en ga je natuurlijk aan je kindje in de buik denken.

hopelijk hebben jullie de auto snel weer terug.

groetjes

Terug
Bovenaan