een rot dag,,

hoi allemaal,,

vdaag een beetje rotdag,,,
ben nu bijna 13 weken zwanger en we vonden het wel tijd het aan de familie te gaan vertellen.. de neef van ons zou ook pappa worden dus leek ons heel leuk...

wouden we het vanochtend vertellen,, krijgen we te horen dat het kindje van van hun niet levensvatbaar is:( ....
dus toch maar onze mond gehouden..

nu dan maar een moment afwachten om het te vertellen..

ik moest het even kwijt...
groetjes

Hey sam,

Wat een naar bericht... Maar ook zo dubbel omdat jullie goed nieuws wilden brengen.

Ik zou niet al te lang w88 met vertellen. Het is voor jullie een groot wonder dat je wilt delen.

Ik hoop voor jullie dat er snel een "geschikt" moment komt om te vertellen...

Sterkte en geniet van je zwangerschap

Heej meid, wat vervelend zeg. Lijkt me heel moeilijk wat je dan moet doen. Hoop dat je snel een geschikt moment kunt vinden.
Succes x Maris

Snap dat je het er moeilijk mee hebt.

Ik heb een soortgelijk geval meegemaakt in november/december alleen was ik diegene waarbij het niet goed was...
Mijn nichtje, een vriendin en nog 2 anderen vertelden me dat ze zwanger waren. Heel moeilijk voor mij op dat moment, maar ook was ik heel erg blij voor hun.
Ook al voelt het op dat moment heel oneerlijk, ze gunnen jullie dat geluk echt wel.
Ik zeg eerlijk, het heeft bij mij best wel lang geduurd voordat ik hun kon zien om er mee geconfronteerd te worden. Maar dat komt ook meer omdat de medische nasleep heel lang geduurd heeft.
Daarna ging het eigenlijk wel weer, nu is het alleen nog een gek idee dat hun nu allemaal op het punt van bevallen staan...

Ik zou het hun persoonlijk vertellen als er geen anderen bij zijn en als de medische handelingen (als die er zijn, maar dat denk ik wel) achter de rug zijn. En hoe verdrietig het ook voor hun is, dat betekent niet dat jullie geen geluk mogen hebben.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Heel veel sterkte en ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er ondanks alles toch van te genieten!

Wat vervelend!! Echt naar voor jullie neef en zijn partner...maar ook voor jullie zelf.
Sterkte ermee en hopelijk komt er een geschikt moment om het te kunnen vertellen....

Terug
Bovenaan