hoi ik lees eigenlijk alleen maar de berichtjes op dit forum (wat hardstikke herkenbaar voor me is) wij zijn nu 16 maanden bezig en gaan langzaamaan het Medische stuk in. En nu heb ik afgelopen week gehoord dat mijn zusje zwanger is. (ze is net 3 maanden bezig) Ik voel me zo uit het veld geslagen. Ik kan er alleen maar aan denken. Vandaag is ze naar de gyn geweest voor een echo, en vanavond gaat ze het tegen onze ouders zeggen. ik ben echt vleugellam gemaakt door dit nieuws. Ik ben door mijn gyn verwezen naar de FIOM (kent iemand dit ?) daar kan ik erover praten. Mijn vriend is heel lief maar realiseert zich ook dat hij toch wat meer afstand heeft van mijn zusje dan ik. ik las een tijdje terug een zelfde soort verhaal van Abby en ik vond het al zo erg, maar dat mij dit nu ook overkomt VRESELIJK. Ik hoop al de hele dag stiekem dat mijn zusje schijnzwanger is ofzo (errug he ?)Ik kan wel de hele tijd janken. Maar ja blijkbaar is dit het echte leven. waar er altijd iemand is die tegenslagen krijgt en anderen die al het geluk van de wereld hebben. Maar het is heel pijnlijk. bedankt voor het delen in mijn onbegrip over de wereld.