een rotdag

hoi ik lees eigenlijk alleen maar de berichtjes op dit forum (wat hardstikke herkenbaar voor me is) wij zijn nu 16 maanden bezig en gaan langzaamaan het Medische stuk in. En nu heb ik afgelopen week gehoord dat mijn zusje zwanger is. (ze is net 3 maanden bezig) Ik voel me zo uit het veld geslagen. Ik kan er alleen maar aan denken. Vandaag is ze naar de gyn geweest voor een echo, en vanavond gaat ze het tegen onze ouders zeggen. ik ben echt vleugellam gemaakt door dit nieuws. Ik ben door mijn gyn verwezen naar de FIOM (kent iemand dit ?) daar kan ik erover praten. Mijn vriend is heel lief maar realiseert zich ook dat hij toch wat meer afstand heeft van mijn zusje dan ik. ik las een tijdje terug een zelfde soort verhaal van Abby en ik vond het al zo erg, maar dat mij dit nu ook overkomt VRESELIJK. Ik hoop al de hele dag stiekem dat mijn zusje schijnzwanger is ofzo (errug he ?)Ik kan wel de hele tijd janken. Maar ja blijkbaar is dit het echte leven. waar er altijd iemand is die tegenslagen krijgt en anderen die al het geluk van de wereld hebben. Maar het is heel pijnlijk. bedankt voor het delen in mijn onbegrip over de wereld.

wat vervelend voor je en helemaal als je al zo lang bezig bent kan mij erg goed voorstellen dat je jaloers bent.
ik wens je veel sterkte dit moet je namelijk ook weer even verwerken.
ik leef met je mee.
mijn zus is ook in verwachting zelfs van een tweeling en ze heeft ook al twee kids. maar ik heb deze gevoelens gelukkig bij haar niet wel bij andere mensen die het mij zo lekker terloops vertellen en alleen nog maar kunnen zeuren over hun zwangerschapskwaalttjes.
ik denk dat wij hier op dit forum bijna een moord zouden doen voor de kwaaltjes.
dus begrijp je wel.
succes groetjes tijger

Hoi,

Aan de ene kant begrijp ik je wel, maar stel dat er toch nog iets misgaat met de zwangerschap van je zus, voel je je dan niet heel schuldig?
Ik weet niet hoe goed de band met je zus is, maar mij is ook iets soortgelijks "overkomen" en ik was alleen maar heel blij voor haar.
Dus ik kan me zo'n gevoel wel voorstellen bij kennissen ofzo maar toch niet bij je zus?

In ieder geval sterkte!

Terug
Bovenaan