A
Anoniem
Guest
hallo meiden,
hier ben ik weer eens!
ja klopt dat is al weer een tijd geleden!
maar ik wou even iets met jullie delen!
er zijn volgens mij hier veel meiden die welleens iets bestellen van babybrabbel.nl/premom.nl
ik wel dus!
ik had vorige week ( 7NOV ) twee potjes bestelt.
en moest zoals gewoonlijk voor uit betalen!
nou dat doe ik nooit weer!!!!!!!!!!!!!
ik heb maar 1 potje binnen gekregen en die andere niet!
ik heb een aantal keren gebelt ( word er niet opgenomen) en een aantal mailtjes gestuurd! en daar wordt ook niet opgereageerd!!!!!!
dus ik kan denk ik wel naar het potje of het geld fluiten!!
dat zal ik wel niet meer terug krijgen!
ik vind dit erg jammer! ik had al vaak wat bij hun bestelt! ging altijd goed! en nu dit!
vind ik echt raar, en voel me eigelijk bedondert! dat komt omdat ze niet reageren!
dus meiden, mocht je iets bestellen via die site, het kan gebeuren dat je voor niets betaalt! en bellen en mailen heeft dan geen zin!
groetjes Wilma
hier ben ik weer eens!
ja klopt dat is al weer een tijd geleden!
maar ik wou even iets met jullie delen!
er zijn volgens mij hier veel meiden die welleens iets bestellen van babybrabbel.nl/premom.nl
ik wel dus!
ik had vorige week ( 7NOV ) twee potjes bestelt.
en moest zoals gewoonlijk voor uit betalen!
nou dat doe ik nooit weer!!!!!!!!!!!!!
ik heb maar 1 potje binnen gekregen en die andere niet!
ik heb een aantal keren gebelt ( word er niet opgenomen) en een aantal mailtjes gestuurd! en daar wordt ook niet opgereageerd!!!!!!
dus ik kan denk ik wel naar het potje of het geld fluiten!!
dat zal ik wel niet meer terug krijgen!
ik vind dit erg jammer! ik had al vaak wat bij hun bestelt! ging altijd goed! en nu dit!
vind ik echt raar, en voel me eigelijk bedondert! dat komt omdat ze niet reageren!
dus meiden, mocht je iets bestellen via die site, het kan gebeuren dat je voor niets betaalt! en bellen en mailen heeft dan geen zin!
groetjes Wilma