EEN ROTSTREEK VAN BABYBRABBEL.NL OFTEWEL PREMOM.NL!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

hier ben ik weer eens!
ja klopt dat is al weer een tijd geleden!
maar ik wou even iets met jullie delen!
er zijn volgens mij hier veel meiden die welleens iets bestellen van babybrabbel.nl/premom.nl
ik wel dus!
ik had vorige week ( 7NOV ) twee potjes bestelt.
en moest zoals gewoonlijk voor uit betalen!
nou dat doe ik nooit weer!!!!!!!!!!!!!
ik heb maar 1 potje binnen gekregen en die andere niet!
ik heb een aantal keren gebelt ( word er niet opgenomen) en een aantal mailtjes gestuurd! en daar wordt ook niet opgereageerd!!!!!!
dus ik kan denk ik wel naar het potje of het geld fluiten!!
dat zal ik wel niet meer terug krijgen!
ik vind dit erg jammer! ik had al vaak wat bij hun bestelt! ging altijd goed! en nu dit!
vind ik echt raar, en voel me eigelijk bedondert! dat komt omdat ze niet reageren!
dus meiden, mocht je iets bestellen via die site, het kan gebeuren dat je voor niets betaalt! en bellen en mailen heeft dan geen zin!

groetjes Wilma

Balen zeg, heb toevallig net 5 minuten geleden ovulatietesten besteld en betaald.... Zijn ze niet aangesloten bij zo'n beveiligingsbureau? Lijkt me toch wel dus misschien kun je via hen reageren. Heb ik wel es gehad met kruidvat.nl en toen werd het keurig opgelost. Thuiswinkel waarborg ofzo het dat geloof ik. Misschien via google opspeuren??
Of berichten in het forum zetten over hoe ontevreden je over ze bent, doen ze vast wel wat mee voor hun goede naam??
Suc 6! Hoop dat het nog goed gaat komen hoor! En ik natuurlijk ook mijn bestelling ook krijg!

Groetjes Ineke

Hallo,

Mij is een paar maanden geleden hetzelfde overkomen,had een leuk cadeautje besteld voormijn vriend voor als het raak zou zijn. Na tig mailtjes en eindeloos bellen, idd er wordt nooit opgenomen, kreeg ik het eindelijk over de post, zo'n week of 6 later!!!! Geen excuses of wat dan ook in een mailtje, ik twijfel ook sterk of ik h8ier nog wel eens iets ga bestellen. Ik bestel regelmatig op internet maar dit was toch een slechte ervaring.
Dus gewoon blijven mailen hoor!!

Groetjes Marjolein
nod 20 nov

hallo

ik zal even die thuiswinkel waarborg proberen...
en ik zal ook elke dag even een mailtje stuuren net zolang totdat ik ook een reactie krijg!
misschien krijg ik het alsnog ook wel in huis!

groetjes wilma

hallo meiden,

ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd naar thuiswinkel waarborg.
en ik had nog een mailtje gestuurd naar babybrabbel waarin ik had gezet dat ik een mailtje had gestuurd naar thuiswinkelwaarborg en dat ik op een forum een bericht had achtergelaten met een klacht over hun.
het duurde niet lang, dat ik een mailtje van hun had.....hahahahahah
ze proberen dat ik het potje nog krijg toegestuurd, er was iets met de leverancier!
we zullen zien en anders ga ik weer vervelend doen....hahahahha

groetjes wilma

Voor Ineke 75,
Ik las dat jij via internet ovulatietesten had besteld. Ik heb dit onlangs ook gedaan via www.zwangerschapstest.nu. Ik heb ook vooruit betaald en het pakketje lag twee dagen later in de brievenbus. Zo kan het gelukkig dus ook.

Hoi Wilma,

De aanhouder wint!! Mooi dat je nu eindelijk een reactie hebt gekregen, jammer dat het op deze manier moest! Volgens de site zijn mijn testen verstuurd, zal ze dan dus morgen waarschijnlijk krijgen.
Had er ook es zwangerschapstesten gekocht, helaas komen die hier op de site negatief uit de bus. (Romed, een man zou er ook over geplast hebben en die zou zwanger zijn!!, was ook wel erg goedkoop 3 testen voor 4,95...).

Groetjes Ineke

Ik heb t zelfde gehad...
ong 3 weken geleden   zw.testen besteld. zou ze een dag na betaling binnen krijgen. Na veel mailen en bellen(uiteraard bijna nooit antwoord) kreeg ik ze na een dreigende mail (lees: als ik ze morgen ivm nod binnenkort niet binnen krijg kom ik jullie zelf wel ff persoonlijk opzoeken)....prompt volgende dag testen in huis
En idd telkens iets met: leverancier heeft problemen bla bla bla...ik bestel daar ook niet meer!!! Service is bij hun ver te zoeken!

Terug
Bovenaan