Een rustig maandje

A

Anoniem

Guest
Deze maand verwacht ik niks, want mijn man moest zaadjes inleveren op de dag van mijn (berekende) ei en daarvoor 2 dagen onthouding. We hebben s avonds nog een poging gewaagd, maar met slecht zaad en 12 uur ertussen zal dat nergens op uitlopen denk ik.

Daarnaast denk ik dat ik geen eisprong heb gehad. Ik heb in de drie cycli dat ik bij de gyn loop, minstens 1 x geen eisprong gehad volgens mijn hormoonwaarden. Dat kan vaker voorkomen, zei de gyn. En ik voelde niets deze maand.

Hoewel balen, geeft het ook wel weer rust. Ik hoef niet in spanning te zitten.

Volgende maand nog een maandje zelf, een intake en daarna op naar de IUI met lichte stimulatie. Ik ben inmiddels een beetje aan het idee gewend en hoop dat dit de oplossing voor ons is.

Wenser

Soms is het wel even fijn dat je geen 2weken in spanning hoeft te zitten. Het gaat daarna opschieten voor jullie iui! Wanneer krijgen jullie de uitslag vh zaad?

Fijn weekend!

Zou ook lekker even zorgeloos gaan genieten van alle dingen die je niet mag als je zwanger zou zijn; bv uiteten en nergens op letten (bv sushi). Wijntjes, naar een pretpark (achtbanen), fanatiek sporten, koffie, broodje filet etc....

Dan maak je t voor jezelf iig nog leuk ;-)

Beauty: die krijgen we tegelijk met de intake op 8 november. Het was een opzwemtest, dat wil zeggen kijken of het zaad goed genoeg is voor IUI na opwerking. De oorspronkelijke test is al 2 x uitgevoerd, maar 2 x onvoldoende (net aan).

Mama3007: hihi ;-) Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch al eet wat ik wil en vorige maand in de efteling in de 8-banen ben geweest na mijn ei. Na 2 x anderhalf jaar plannen, kan ik het niet meer opbrengen om mijn hele levensstijl aan te passen (hoewel ik van mijzelf al redelijk gezond leef hoor, niet rook, weinig drink en gezond eet).

En fanatiek sporten: tsja dat doe ik toch al niet ;-)
Maar idd het is wel lekker om even nergens aan te denken.

gr.
Wenser

Heey meis.

Een maandje niks aan je kop is ook wel lekker hoor. Eventjes helemaal niks moeten ;)

Gelukkig ga je volgende maand weer een stap voor uit! Ik ga echt voor je duimen! Heel veel succes.

En inderdaad na zo lange tijd (wij al 2,5 jaar) heb je echt geen zin meer om je hele levensstijl aan te passen, begrijpelijk!

Succes he!
Dikke knuffel&veel liefss

Wie weet toch nog deze ronde. Wij hadden deze rond eook echt niets verwacht en hebben flink zitten balen dat ivf niet doorging.
Gewoon even een maandje uitzitten en vast kijken hoe lang de pregnyl in mijn lijf blijft. En wel degelijk succesvol!

Op momenten dat je het minst iets verwacht, kan het ineens voor je neus staan!

Liefs Daisy

Ik hoop het Daisy ;-)
Maar reken er maar niet op. Net als de staatsloterij, daarvan hoop ik ook dat ik m win als ik een lot koop ;-)

Terug
Bovenaan