A
Anoniem
Guest
Deze maand verwacht ik niks, want mijn man moest zaadjes inleveren op de dag van mijn (berekende) ei en daarvoor 2 dagen onthouding. We hebben s avonds nog een poging gewaagd, maar met slecht zaad en 12 uur ertussen zal dat nergens op uitlopen denk ik.
Daarnaast denk ik dat ik geen eisprong heb gehad. Ik heb in de drie cycli dat ik bij de gyn loop, minstens 1 x geen eisprong gehad volgens mijn hormoonwaarden. Dat kan vaker voorkomen, zei de gyn. En ik voelde niets deze maand.
Hoewel balen, geeft het ook wel weer rust. Ik hoef niet in spanning te zitten.
Volgende maand nog een maandje zelf, een intake en daarna op naar de IUI met lichte stimulatie. Ik ben inmiddels een beetje aan het idee gewend en hoop dat dit de oplossing voor ons is.
Wenser
Daarnaast denk ik dat ik geen eisprong heb gehad. Ik heb in de drie cycli dat ik bij de gyn loop, minstens 1 x geen eisprong gehad volgens mijn hormoonwaarden. Dat kan vaker voorkomen, zei de gyn. En ik voelde niets deze maand.
Hoewel balen, geeft het ook wel weer rust. Ik hoef niet in spanning te zitten.
Volgende maand nog een maandje zelf, een intake en daarna op naar de IUI met lichte stimulatie. Ik ben inmiddels een beetje aan het idee gewend en hoop dat dit de oplossing voor ons is.
Wenser