een serieuse vraag....

Hoi meiden,

Stel je bent zwanger maar ook ongesteld gevonden, zonder beter weten slik je toch clomid, is dat schadelijk voor de zwangerschap! in hoeverre...

Ik weet niet, ben zo onzeker als het maar kan, sympt, als pijnlijke borsten, gerommel in mijn buik ong 2 weken voordat ik ongi werd,moeeeeeeeeeee, heel veel last van afscheiding(wit). En tijdens ongi een hoge temp, ik ben niet ziek! normaal moet dat zakken voor dat ik ongi wordt, .. ik begrijp het echt niet.. test is negatief maar stel dat ik heel langzaam hcg opbouw, zoveel vragen dwarrelen er door mijn hoofd.

Kan iemand mij helpen,met een antwoord....

Wacht op jullie reactie thanks...
Sara
 
Hi Sara,

Misschien een hele stomme vraag maar wat is clomid??? Als advies zou ik je aanraden om even langs de huisarts te gaan, je hebt wel de symptomen van een zwangere maar je weet maar nooit. De huisarts kan je toch wat meer zekerheid geven en als je het niet vertrouwd kun je altijd aan je huisarts vragen om je door te verwijzen naar een echoscopist dan weet je het helemaal zeker.

Succes Sara.
 
Hoi Sara,
Het schijnt te zijn dat het geen kwaad kan voor de baby. Gebeurt wel vaker. Als je het kan voorkomen is natuurlijk veel beter. Maar geen ramp als je die pillen wel hebt geslikt.
Als het echt ernstig was dan zouden ze je niet zonder verdere onderzoeken (bloedonderzoek/echo) weer aan een nieuwe clomidkuur laten beginnen.
Groeten!
(nb ik slik ook clomid, dus weet wel wat het is)
 
Terug
Bovenaan