een slaap probleempje en hoeveel drinken jullie baby''s?

hoi hoi

Eigenlijk gaat het heel goed met ons! maar toch heb ik een vraagje.. Jip wil absoluut niet slapen tussen zijn fles van 8 uur en zn laatste fles in. We hebben echt al van alles geprobeerd maar het lukt me niet.. heeft iemand nog tips??

ook slaapt jip snachts tot ongeveer 4 uur, iemand een ideetje hoe ik hem langer kan laten slapen hij zit op 6 flessen van 150 en drinkt die niet altijd leeg

x
 
Jake is ook altijd wakker rond die laatste flessen. Ik geef Jake altijd voor de laatste fles een badje zodat ik de laatste fles altijd rond kwart voor elf geef, hij is dan zo hongerig dat ik hem 180 geef en hij die bijna leeg drinkt hierdoor slaapt hij wel tot 6 uur. Misschien is dat een ideeetje.
 
Hier slaapt xavi door van de fles van 7 tot de volgende fles van 11 uur s avonds, en dan haalt hij de nacht door tot 6 uur 's ochtends.
Hier doe ik hem voor de fles van 7 uur al in z'n pyama en maak zijn kamer donker en hij slaapt direct in.
Ook doen wij het bad ritueel voor de fles van 7, helpt ook voor de moeheid hihi

Ik vind zelf dit ritme heel fijn, ik heb elke avond mijn handen vrij en hij went alvast aan het ritme voor over paar maandjes als de avondfles van 11 uur wegvalt
 
Oja xavi zit op 5 x 165, en drinkt ook niet altijd zijn flessen leeg. Hoeft ook niet, in principe hoeft hij met z'n gewicht minimaal 600 ml te drinken en daar komt hij makkelijk aan.
Baby'tjes die uit de borst drinken stoppen ook als ze voldoende hebben denk ik maar zo :)
 
Hai,

Maud wilde ook nooit slapen na haar laatste fles rond 18 uur tot 22 uur, maar nu heb ik al een tijdje alles vervroegd, dus rond half vijf krijgt ze nog een flesje en dan gaat ze ook echt niet meer slapen tot de volgende fles, ja, even in de box ofzo (hooguit een uurtje). Om 20.30 krijgt ze haar laatste fles en dan slaapt ze tot 5.30 of 7 uur, ligt er aan.

Zij krijgt 3 flessen van 180 ml (6 schepjes) en 2 van 150 ml (5 schepjes).

Succes ermee!!
 
Wij hebben ook dat luuk na de fles van 6 uur niet slaapt en dan half uurtje voordat hij de fles krijgt dan valt hij in slaap en drinkt hij de fles niet meer leeg.
's nachts komt hij tussen 4 en 5 dus dat is wel netjes.
Ik probeer het wel om hem in bed te leggen maar hij valt gewoon niet in slaap.
 
Hoi, Tygo slaapt ook niet rond die tijd. Ik geef borstvoeding en hij komt altijd acht keer op een dag voor voeding, maar idd zo tussen zes en tien is hij erg wakker en vanaf vier uur wil hij dan ook vaker drinken, met moeite weet ik dat dan te rekken tot om de twee uur.
Ik had dit bij het consultatiebureau neergelegd, maar zij gaven aan dat het ook wat bij de leeftijd hoort en zolang ze verder goed slapen mag je ze gerust bij je nemen.
Ik vind het wel vermoeiend daar het erg hectisch is bij ons rond die tijd, hopelijk gaat het snel over.
 
Jonge baby's doen dit vrijwel allemaal! Dus lekker bij je nemen en blij zijn dat het maar een paar uurtjes is en dat ie overdag wel lekker slaapt.

gaat met 3 maanden vanzelf over!
 
Terug
Bovenaan