Een streep is een streep toch???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Nadat ik dacht dat ik negatief had getest zie ik toch een licht streepje!!!
Ik ben 1 dag overtijd... zoals jullie altijd zeggen... een streep is een streep!

Ik ben dus zwanger!!!!

Er spookt nu van alles door m'n hoofd... ik begin over een maandje in een nieuwe functie... (wel zelfde bedrijf) ik heb wel een contract voor onbepaalde tijd maar t komt wat dat aangaat wel slecht uit... nou ja niets aan te doen!

Ik ben echt super blij!!!!

Wow dit is echt super!!!!!

Volgens mij is een heel lichte streep ook een streep.
Die lichte streep kwam er toch meteen op en niet een tijd later?

Meid, het zal goed zijn. Echt.

Gefeliciteerd meis!!

Liefs, Nadine.

Hey Barrel!!!

Ik denk wel dat je zwanger bent...dus PROFICIAT!!!!!!!
Anders zou ik voor de zekerheid nog maar een testje er tegenaan gooien...

Geniet ze!!
Liefs,Swinnie

Hé Nadine, bedankt voor je reaktie. Ja de streep kwam binnen de 3 minuten (ongeveer) op het scherm... alleen ja het duurde even, ik zag die streep niet direct dus gaf ik de moed gelijk al op... (hoezo ik ben ongeduldig...)

Maar na 3 minuten stond ie er toch echt, hij is niet fel roze maar duidelijk zichtbaar.

M'n vriend moet zo voetballen... kan ik t m nog geen eens vertellen... !@#$%&*(
Nou ja ik ga maar even voetbal kijken... Hihi
En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan... die eerste weken zijn toch een beetje eng, maar ik ben blij dat ik nu zwanger ben, dit is echt heel bijzonder!

Groetjes Barrel

Ps: hier voor jullie allemaal wat glitters! **************************************
************************************ *********************************** ********************************** *******************************

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!
Geniet ervan en ik heb hopelijk wsat van je glitters gevangen.

liefs Ilona

Hey Barrel, Proficiat meid!! Geniet er maar lekker van en test morgen of zo nog maar een keer, dan zul je zien dat ie veel duidelijker kleurt.

Als jij blijft strooien, blijf ik vangen!!

Liefs,

Tammy

Zwanger!! Gefeliciteerd!!
Ik hoop we allemaal snel zullen volgen in de pufbus.

Gefeliciteerd. Zou voor de zekerheid toch nog een testje later doen

Streep is wel een streep maar zo licht!
Met je nieuwe finctie komt het ook goed. ze kunnen je namelijk niet ontslaan omdat je zwanger bent!

Succes

Terug
Bovenaan