een streep is een streep toch??

A

Anoniem

Guest
Ik zie een heel vaag streepje op de test die ik vnmiddag heb gedaan. Kan het maar niet geloven en heb best kramp in mijn buik. Vind het doodeng, maar een streep betekent toch dat je zwanger bent, hoe vaag ook.............?????? liefs een super onzekere Mickey

(miskraam eind januari, 2,5 jaar in mmm)

Hoi Mickey,

Ik denk ook al is de streep heel licht of onduidelijk er is een streep zichtbaar je zwanger bent,anders test je morgen of over een paar dagen nog een x voor de zekerheid.

Liefs Bernice (25w+2d zwanger,augustus forum)

Een streep is zeker zwanger!

Ik ben nu zwanger van de 4e en het is nog nooit anders geweest.

Je maakt het zwangerschapshormoon alleen aan als je zwanger bent of hormonen gebruikt om zwanger te kunnen worden.

En als je niet te vroeg getest hebt, dan ben je echt overtijd.

Wist je dat je ook een beetje kramp kunt hebben als je wel zwanger bent?

Geniet er lekker van,

groetjes,

Vanessa

Hey,

Ja een streep is een streep ja,..
Maar als je het tog heel zeker wil weten, dan zou ik naar de huisarts gaan,..
Want anders denk je JEEEH IK BEN ZWANGER,.. en dan ineens blijken de krampen in de buik menstruatie pijnen te zijn,..
Want dat heb ik ook gehad voor dat ik zwanger raakte, toen had ik een test gedaan van predictor, en daar was ik zwanger op,.. en een paar dagen later werd ik gewoon ongesteld..
Dus als je het zeker wil weten, stap gewoon ff naar de huisarts toe

Bye

Het ligt er maar aan of die streep is verschenen in het aantal minuten dat de test betrouwbaar is.
Meestal is dat geloof ik 3 minuten.
Ook ik deed toen een test, en binnen de 10 minuten nadat ik  de test had gedaan verscheen er een heel vaag streepje.
Ook ik dacht dat als er een streepje verscheen, er wel hcg hormoon in je urine moest zitten, maar dit hoeft niet zo te zijn!
Er kan ook een vaag streepje verschijnen als de test van binnen opdroogt, dit heb ik van de huisarts die ik die test toen heb laten zien.
Als je het echt zeker wilt weten moet je een nieuwe test doen, en hem niet meer aflezen na de 3 minuten dat hij betrouwbaar is, of naar de huisarts gaan.

Succes en hoop dat je zwanger bent!!

Liefs

een streep si een streep, maar bij twijfel gewoon over een paardagen nog een keer een testje doen!

Dank je voor jullie berichten!! Maandag moet ik naar de gyneacollog. Maar ik ben bang dat het al mis is. Na een paar voorzichtig blije uurtjes heb ik nu heftige buikkrampen en al 2x op het toilet een roze vlokje verloren bij het plassen. Het is denk ik een vroege miskraam, ik zou anders zondag 5 weken zijn. Ik ben zo verdrietig.......

Mickey

Terug
Bovenaan