Een streep is een streep?

<p>Hallo dames,</p><p>Sinds de afgelopen dagen heb ik last van krampen, pijnlijke borsten en hoofdpijn. Ook veel afscheiding. Nu ben ik pas 2 maanden gestopt met de pil. Het duurde 32 dagen voordat ik weer ongesteld werd. De afgelopen maand zijn wij er niet echt mee bezig geweest en gezegd "we zien wel wanneer het lukt". Door de rare klachten ging ik stiekem toch twijfelen maar aan de andere kant dacht ik dat ik alles in m'n hoofd haalde, dus had ik testen besteld van sensitest om voor mijzelf te bevestigen dat ik niet zwanger was en dat ik gewoon rustig kon afwachten. Vandaag lagen de testen in de brievenbus, ik heb vanmiddag dan ook gelijk getest en tot mijn verbazing kwam er een licht streepje tevoorschijn. Ik kon het echt niet geloven.... Ik dacht dat ik nog een paar dagen voor mijn NOD zat maar blijkbaar heeft de test toch iets opgepikt.</p><p>Hebben meer vrouwen dit meegemaakt? En wat is nu verstandig? Blijven testen totdat er een knaltest ontstaat? Of zegt dit eigenlijk al genoeg?</p><p>Liefs. </p>

Ik testte ook altijd voor mij nod omdat ik zo nieuwschierig. Ik deed dan ook iedere dag opnieuw een test om te kijken of hij opliep? 
maar ik zie ook duidrlijk een streep! 

Dat is echt zwanger hoor! Gefeliciteerd! Over een paar dagen kan je het gewoon nog een keer doen en ja dan zal je streep vast duidelijker worden... hoe dan ook: je bent zwanger!!!

Terug
Bovenaan