een streep........

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

na aanleiding van mijn test vanmorgen zou ik even een berichtje plaatsen.

Ik kreeg als uitslag een streep. Ik geloof dat het in dit geval een kruis had moeten zijn, dat komt alleen helemaal niet voor in de bijsluiter als voorbeeld. Beetje raar dus. Ik wacht nu dan maar gewoon eventjes af, deze test had een gevoeligheid van 25 en andere vroege testen hebben dat al vanaf 20. Als voorbeeld dat je niet zwanger was in de bijsluiter was gewoon een leeg venster zichtbaar en alleen de controle streep zichtbaar. Bij zwanger stond er dan een kruis, bij dus een streep...

Ik las ook dat het maar 53% zekerheid kans heeft. Ik hou de moet er nog even in en wacht tot donderdag, mijn NOD en dan weet ik misschien weer meer!!

Wat denken jullie???

liefs kim

Hoi Kim,

Ik heb zelf wel eens een test gedaan waarbij de controle streep verticaal was en de teststreep er horizontaal doorheen. Is dit ook zo'n test? Dat kan ik niet helemaal uit je verhaal opmaken...
Als het zo'n zelfde test is, denk ik dat je niet zwanger bent.

Zoals je zelf ook al schrijft is een vroegtest niet heel betrouwbaar. Er zit dus niets anders op dan op je NOD wachten!

Succes!

Liefs Daisy

Hoi Kim

Ik zou die vroegtesten niet meer doen helaas gewoon afwachten hoe moeilijk het ook is!
Ik ga voor je duimen!!!!

Liefs Kim

ja ik heb nu voor de zekerheid nog een vroege test liggen maar ik ga echt wachten tot donderdag minimaal... anders wordt ik echt gek van mezelf. Het kan toch ook gewoon zijn dat je nu niets meer voelt dat je toch zwanger bent??? ik heb besloten er me echt iets minder druk om te maken, ik ben 24 en we beginnen net.... maar ik wil het natuurlijk wel heel graag dus we wachten gewoon af! thanks voor jullie steun! wist niet dat het zo moeilijk kon zijn...

liefs

Terug
Bovenaan