een super 20 weken echo gehad

Hi dames,

Ik ben vanochtend vroeg de echo gehad. Het was helemaal geweldig! Hij nam echt de tijd (heb er een uur gelegen) om alles te laten zien en legde alles heel uitgebreid uit. Hij zei dat hij bij sommige vrouwen heel weinig kon zien maar dat het bij mij heel helder was dus of hij sommige delen wat uitgebreider mocht bekijken voor zichzelf zoals de hersenen. Ik vond dat natuurlijk prima hihi.
Op een gegeven moment zei hij: '''Nou dat was het dan''. Ik: ''uhhhhh het geslacht nog''. Hij had het van te voren nog gevraagd of ik het wilde weten :p. Dus daar ging hij weer en het is een................................. MEISJE!!!!
Vanaf dag ik had een voorgevoel voor een jongen maar dat kan ik nu helemaal laten varen en me compleet storten op de meidenspullen. Super leuk, ik ben onwijs blij.

Bedankt voor al jullie berichten van te voren!

Liefs

Hallo meid,

Sjow...Dat was een zeer uitgebreide echo zeg! Een uur? TOP!! Fijn dat alles goed met jullie ukkie is, mooi om te zien hé?! En een meisje!! Fantastisch nieuws hoor, ga er lekker van genieten!

Liefs Lynn.

Wow een uur! Dat is genieten! En goed nieuws dat alles oke is met je MEISJE!

Laat je lekker gaan met het shoppen. Maar ik wil je waarschuwen..... het is ZO VERSLAVEND!

Liefs

Terug
Bovenaan