Een superverjaardagskado gehad!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik heb vandaag een superverjaardagskado gehad!   Zoals jullie misschien al hebben gelezen heeft Roan eergisteren zijn eerste pasjes gezet. En sinds vanmiddag loopt hij dus helemaal los. Wel erg wankel en wiebelig maar hij loopt. Een mooier kado kun je je niet wensen toch?
Het lijkt supergaaf want Roan is een klein kereltje met superblonde stekeltjes en meneertje is wel 72,5 cm hoog. Echt een lopend kaboutertje. (smelt, smelt) Ik zal binnenkort eens ff een foto plaatsen.

Liefs Frida

allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag :D

wat leuk zeg, dat hij al loopt.
zal vast leuke beelden opleveren hihihihi

nou, geniet er maar lekker van.

liefs, do

Hoi Frida,

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Roan is toch van 21 maart?
Dan is ie al snel met zijn stapjes...
Kan me heel goed voorstellen dat dit het mooiste verjaardagscadeau ooit is en dat je supertrots bent op je kleine man.

Isabelle bleef dinsdag staan toen ik haar bij een koffer neerzette.. kon ook eerst mijn ogen niet geloven!
Ben dan ook echt supertrots!
Ze is vandaag 11 maanden en probeert wel zichzelf op te trekken, maar tot nu toe lukt het haar nog niet. (tot grote frustratie soms)

Liefs Monica

@ Frida: 2 keer gefeliciteerd!! 1 keer met je verjaardag en 1 keer met je kaboutertje die kan lopen. Knap hoor!

@Monica: Jij ook een beetje gefeliciteerd met het feit dat Isabelle kan staan!!

Liefs Trudi

leuk is dat he? Djamila wil ook alleen maar lopen, zij wankelt ook nog steeds erg grappig om te zien ze wil snel lopen en dat gaat nog niet ze wil nu helemaal niet meer kruipen.

Terug
Bovenaan