Een teken!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vraagje: Hebben jullie ook het idee dat als je na je eisprong NIKS geks voelt je haast wel zeker denkt te weten niet zwanger te zijn!!!!
Ik zit altijd te wachten op een "teken" waardoor ik me anders ga voelen en hoop begin te krijgen op zwnager te zijn, maar als ik totaan mijn NOD niks voel ben ik de hele tijd al teleurgesteld omdat het weer niks geworden is terwijl ik dan eigenlijk eerst maar eens zou moeten wachten op mijn ongi die dan wel of niet komt!!!!

Snappen jullie hem nog???? hahaha ik word af en toe gek van mezelf bah :(

Nou, sterkte allemaal,

Groetjes Kaa

er hoeft niet altijd een teken plaats te vinden hoor,iedere vrouw is anders,maar ik ken het gevoel wel dat klote wachten kan je soms helemaal op breken en vermoeiend zijn,ik vraag me wel eens af zouden die mannen van ons dat nou ook hebben dat ze zo lang moeten wachten of ze eindelijk een keertje vader mogen worden,denk het haast wel maar op een andere manier,ik moet nog 7 dagen wachten en gistere vroeg me ventje hey meis wanneer moet je nou ongedinggest worden zo noem hij dat,dus ik vertelde hem nog 7 dagen wachten,weet je wat hij zei,wat is een vrouwelichaam toch misterieus ik snap er soms geen bal meer van.nou ik ga ff verder kijken op het forum en om 3 uur weer aan het werk.hey meis ik hoor van je he hou me op de hoogte.kuzzzzzzzzz pepe.

Hallo Kaa,
Bij mij is het net andersom. Toen ik de eerste keer zwanger was had ik direct alle tekenen.(borsten, plassen enz) Maar dat ging al vlot mis. De tweede keer waren de klachten veel minder. Maar toen was het echt! Dus dit keer probeer ik het maar niet te voorspellen aan de hand van de tekenen, want dan had ik allang zwanger geweest. Gelijk de eerste maand begon de ellende weer.Ik dacht van alles te voelen. Ik word gewoon gek van mezelf op zo'n moment! Maar ik weet ook dat het moeilijk negeren is, je wilt graag zwanger zijn. Meid, ik hoop voor jou dat het raak is.
Groetjes, Kat

He Kaa, Ik herken me helemaal in je verhaal.
Ik heb het van beide kanten.
Mar zoals nu, dan word mijn afscheiding minder en word het wat droger daar, en dan denk ik meteen.
Oke ik moet weer lekker ongesteld worden.
Anders werd de afscheiding wel meer.
En die zere borsten, daar trek ik me ook niks meer van aan.
Ik begrijp wat je bedoelt.
Erg he allemaal.

Liefs Yvette

Ik snap hem helemaal. Ik heb me al zo vaak zwanger gevoeld. Misselijk, hoofdpijn, stevige borsten, emotioneel, enz.
Deze maand echter heb ik helmaal geen bijverschijnselen. Alleen slaap ik onrustig. En ik heb acht dagen na mijn ei donkerbruin spul verloren (een beetje).
Dus wie weet, als je helmaal niets voelt. Kan het ook weer een goed teken zijn.
Ik weet het ook niet meer. Snap je.
Liefs Nance

Hoi Kaa,

Ik had zelf helemaal geen kwalen tot aan mijn nod maar bleek toch zwanger te zijn. Net als jij ging ik er al helemaal vanuit dat ik ongi zou worden omdat ik niets voelde maar het bleek toch anders te zijn..

Succes!

Groetjes F. (7 weken zwanger nu)

Hai Kaa!
En ook ik herken alles wat je beschrijft...
Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad, maar ik voel nog niks...
Ik had wel een positieve ovutest, dus wie weet!
Maar ik durf er bijna niet op te hopen.
X waterman

Iedere zwangerschap is weer anders.
De een voelt wel wat en de ander niet.
Ik voel het zelf wel. Ik was ook zwanger maar ik ben vanmiddag naar de h.a. geweest en nu blijkt dat ik een miskraam heb gehad.
Liefs kaatje.

Terug
Bovenaan