Een teken??

hallo allemaal,

toen we gister naar huis reden kwamen we onderweg een ooievaar tegen!!!!!
gelijk tegen mijn man "zou dat een teken zijn???"afijn  reden we weer  een stukje verder......zagen we er nog een!!!!!
dus mijn reactie was "betekent dit dat we een tweeling krijgen??"

hahaha ik vond het wel grappig.....
ik heb ook nog nooit een ooievaar in het echt gezien volgens mij....

nouja ff afwachten danmaar...hihihi

liefs bri

haai,

jaap,die ook wel eens op het forum schrijft, waarvan zijn vrouw zwanger is, schreef laatst dat ze een ooievaar zagen en toen tegen zijn vrouw zei dat ze maar een test moest doen en ze was inderdaad zwanger!
zou wel erg leuk zijn, zou het dan toch door de ooievaar komen?hihi

liefs leetje

Ik heb altijd geroepen dat ik uit de kool kom (mijn ouders hebben absoluut nooit sex gehad ) en ik kom iedere (werk)dag langs een koolveld. Misschien moet ik een keer stoppen om te kijke nof er iets tussen zit voor me!

Ha die Bri en de rest naturlijk!
Grappig, zou wel geweldig zijn als dat een teken was. Als het echt zo blijkt te zijn dan rijd ik in binnenkort even naar Meppel, op die route is een bepaalde tijd van het jaar een gigantische ooievaarskolonie (is wel eens op tv geweest)! Echt geweldig om te zien, ik hoop alleen wel dat het aantal dat je ziet staat voor het aantal kindjes dat  je krijgt, hahaha !

Groetjes Nicole  

hahahaha......
nee inderdaad gelukkig heb ik er geen vijf gezien.....dat zou een drukke boel worden!!!

nou wanneer mijn nod is weet ik niet precies.
mijn laatste cycles was 41 dagen dus als ik daarvan uitga dan is mijn nod 28 september ofzo.
maarja mijn vruchtbare periode moet nog komen!!

nog steeds blijf ik t leuk vinden dat ik 2 ooievaars gezien heb!!!

liefs bri

Terug
Bovenaan