Een teveel aan frustatie's!!!!

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,
Ben al een poosje niet meer zo actief geweest op dit forum: wel gelezen, maar verder niets. Gewoon even wat afstand nemen....
We  gaan sinds  juni 2005 voor een 3e.... maar ja, het duurde even voordat ik "de boel"wat op regel had. De laatste 3 cycli rond 30-33 dagen, en nu zou ik 16 jan. mijn NOD hebben. Da's nu toch helderweg alweer even geleden en nog steeds nx. ( aan de ene kant gelukkig natuurlijk) Afgelopen maandag hebben we een test gedaan: als we heeeel goed keken zagen we een mini-mini scuul klein streepje (!!???!!!???) Toen ik gi. er nog weer eens op keek (ja, ik weet dat het dan niet meer betrouwbaar is) was het streepje wel iets feller van kleur. Ik heb op babybrabbel nu maar Clear Bleu digitaal besteld. Ik hoop dat het vandaag of morgen binnenkomt zodat we dan eindelijk zekerheid hebben.
Ik heb   niet het idee dat ik vandaag of morgen ongi zal worden. Geen buikpijn ofzo. Heb ontzettende zere borsten, ze voelen alsof ik borstvoeding geef en ik een beginnende ontsteking ontwikkel (om maar even duidelijk te maken dat dit niet fijn voelt, haha)

Zo even een klaag verhaal van mij, maar ben blij dat dat op zijn tijd hier mag!

Liefs Esther.

ik hoop dat je dit keer geluk hebt meid!jeetje,wat ben je al lang bezig.ik zit in ronde 3 en kon de vorige keer mn teleurstelling al bijna niet bedwingen.ik duim voor je!!

hallo allemaal,

Jeetje wat is dit ontzettend herkenbaar. Ik vind het echt een openbaring. Ik dacht eigenlijk al dat het aan mij lag, maar zo te horen zit iedereen een beetje met hetzelfde.

Zelf heb ik bij mijn vorige ongi me redelijk gefrustreerd gevoeld. Ik was drie dagen over tijd en de testen bleven maar negatief aangeven. Vervolgens verteld mijn collega dolgelukkig ( en terecht natuurlijk) dat ze 3 maanden zwanger is. Blij voor haar natuurlijk, maar zelf zo verdrietig, de volgende dag werd ik ongi, werd het natuurlijk niet beter van.

Nu hadden we het er gister over, ze weet dat mijn man en ik ook bezig zijn, je bent er gewoon te veel mee bezig. Wij waren er helemaal niet echt mee bezig en het was in 1 keer raak.

Ik vind haar een schat van een meid, echt waar maar ik kon haar wel wat doen ( alleen figuurlijk hoor). Omdat het bij haar in 1 keer lukt moet ze niet ineens de wijsheid zelf uit gaan hangen. Op zich heeft ze natuurlijk wel gelijk, maar ik wilde het gewoon even niet horen.

Sorry moest het even kwijt.

groeten Carina

Terug
Bovenaan