Een TIP bij Vocht vasthouden...........

goeiemorgen meiden,

Net als meerdere die het ook al posten hou ik ook vocht vast......
Mijn bloeddruk was/is verder goed dus geen reden tot zorg maar wel lastig.
Nu kreeg ik de tip van een vriendin om BRANDNETELTHEE te drinken minimaal 3 kopjes per dag (verkrijgbaar van zonnatura).
Het is niet bijzonder lekker maar ook niet vies en met een zoetje erin is het prima hoor!
En ja het werkt echt moet ik zeggen.......Mijn handen, voeten/enkels houden al veel minder vocht vast!!!
Je hebt wel gelijk aandelen op de toilet hoor haha maar goed het brengt weer veel gemak.
Wie weet helpt het bij jullie ook.

Liefs louise

Verder met je benen omhoog, kussen onder je voeteneind, niet te veel lopen...

Zelf kan ik zo af en toe merken dat mn vel iets strakker staat van mn handen en voeten.

Iedereen die vocht vasthoud; sterkte ermee,
nog eventjes volhouden...

Liefs Marina

ja ook hier een enorm vochtprobleem.
ik mag er zelfs niet meer door thuis bevallen.
naast t vocht ook erg last van reuma. is geen top combi pfff.
dus op zoek naar brandnetel thee. oke.
misschien kan ik zo de laatste 2 weekjes wat verlichten.
bedankt voor de tip!!!

knuf
smooty

Ik ga het straks ook meteen halen!! Ik slaap er gewoon niet van!! De toiletdeur loop ik toch al plat dus dat maakt niks uit......
De fybromialgie speelt hier ook op, het wordt wat mij betreft tijd voor een bevalling, ben a.s. zaterdag 37 wk........
Dank je wel voor de tip!

Greetz Esz

@Esz
hier van t zelfde ook fybro. En de enige mogelijkheid om van t vocht en de pijn af te komen is bevallen. pffff, vanmiddag naar de vk. ben vandaag 38 weekjes. van mij mag de kleine komen. gelijker tijd voel ik me schuldig omdat ie nog recht heeft op 2 weken buik.
ik maak me wel zorgen om hoe mijn lichaam zich houd na de bevalling. ivm de fybro

Nou deze tip had ik ook al gekregen maar ik kan het echt niet drinken blllllllllllllll, ben niet snel een pieperd die iets niet lust maar ik kan dit echt niet drinken.
Manlief heeft het pakje al bijna leeg, hihi
Ik moet zeg hou wel vocht vast maar heb er weinig hinder van, ff volhouden .

Groetjes Dianne

Terug
Bovenaan