een tip voor de aanschaf van een wieg

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een paar keer topics gelezen over wiegjes. Men vind een wieg te duur om aan te schaffen en leg het vaak daarom gelijk in een ledikant.
Als je toch graag een wiegje wilt maar het in nederland te duur vind, kijk dan eens op de duitste e-bay. dus www.ebay.de .
Daar kun je kijken bij baby en dan bij mobel en dan kijk je bij Stubenwagen of wiege.
Daar heb je voor nog geen 100 euro een hele mooie nieuwe wieg.
Wij hebben daar een wieg gekocht voor 80 euro, 19 euro verzendkosten, en we hebben een mooie zelfs extra grote wieg. Ben wel blij dat we de XL genomen hebben, ons meisje bleek 8 pond te zijn en kan er nu gelukkig nog steeds lang in.
Alleen van de bekleding moet je geen super kwaliteit verwachten.

Misschien hebben jullie er wat aan.

Groetjes, Ris

Dat is zeker een idee, Ris, net als sites als Marktplaats.nl maar dan is het nog steeds 100 euro en dat vonden wij nog steeds erg veel geld.

Meiden, vraag ook eens rond in je omgeving. Wij hebben een wieg geleend echt super via via via, want de mensen van wie wij onze wieg hebben geleend kennen wij geeneens. Het zijn de schoonouders van een vriendin van een vriendin van ons, hihi!

groetjes, Karin

Ik heb voor mijn 3e kindje een wiegje gehuurd en daarna overgekocht zodat de 4e en de 5e er ook nog in konden. En nu zal de 6e er ook weer in gaan.
Toen ik het wiegje huurde, was het wel 1997... weet niet of ze nu nog te huur zijn en wat de prijzen zullen zijn !!!
Maar misschien ook een idee om eens uit te zoeken??

Ik heb drie maal een wieg geleend. Drie keer een andere toevallig. Ik ging er elke keer vanuit dat er geen kinderen meer zouden komen, dus daarom vond ik ook 100 euro te duur. Als ik van tevoren had geweten dat ik er drie zou krijgen, had ik wel een wieg gekocht.
Heeft wel wat, zo'n wiegje waarin al je kids hebben gelegen.
Ivy

Terug
Bovenaan