Een tweede, hoe gaan jullie dat doen?

Mijn dochter is 22 maanden als alles goed gaat wordt dan onze tweede geboren. Nou gaat het nog wel even duren voordat we spullen gaan aanschaffen, maar ik denk er altijd wel even goed over na van te voren.

De baby komt in een andere kamer, dat kamertje gaan we nog behangen enzo. Onze dochter blijft op haar eigen kamer, maar ik weet niet of ze dan al te jong is om naar een groot bed te gaan. Dus wordt het een nieuwe kamer voor de baby of voor onze oudste?

Daarbij zit ik ook met de kinderwagen, nu loopt ze nog niet, ze is wel aan het oefenen, maar ik woon niet dicht bij het dorp dus moet best een stukje lopen, dus of een duowagen of een kinderwagen met plankje??

Hoe gaan jullie dat doen?

Gr.

hey hey
mijn zoontje is tegen die tijd pas 16 maanden dus ik ga inderdaad wel zo een duo kinderwagen aanschaffen. Hoe ik het met de kamers ga doen weet ik eigenlijk ook nog niet....
eve goed gaan nadenken maar.

groetjes

mijn dochtertje is 5 dus dat gaat wel goed komen ze zit nu in de mama ik wil een broertje of zusje periode maar weet nog niets maar zon dubbel wagen is wel een uitkomst !

groetjes

Ik wil zowiezo een duowagen. Mijn dochter is als de kleine komt pas 13 maanden dus de kans is groot dat ze nog niet eens loopt. En als ze dat wel doet is ze nog te klein om veel te lopen of om op een plankje te staan.
Verder hoeven we weinig aan te schaffen. We hebben maar een slaapkamer over dus de kids komen gewoon bij elkaar. Die hebben we voor onze dochter al mooi gemaakt dus ik denk niet dat we er iets aan gaan doen. We hebben een familiewieg voor de eerste 10-12 weken, dus dat is ook al in huis. Makkie dus! ;)

Storm is 4 als deze kleine uk geboren wordt. Vraagt wel steeds of hij een zusje mag hebben.
Wij hebben nog een kamer over, Storm zal verhuizen naar deze kamer en de kleine uk die gaat naar Storm zijn kamer. Dus hebben we 2 kamers aan te pakken. Ik heb er wel zin in!

Het zoontje van mn zus was 20 maand toen hij naar het grote bed verhuisde... Ging heel erg goed. Je moet het gewoon wat tijd geven en niet te laat er mee beginnen want dan komen de veranderingen natuurlijk heel vlot op elkaar. Zou het mooiste zijn als je dochter gewend is aan et grote bed als je beebje geboren word.
En ja een duo wagen is inderdaad een goeie oplossing. Wetende van mn zus is zon plankje voor een klein stukje wel handig maar dat is 1tje die niet graag stil staat dus zitten is dan makkelijker voor jezelf.
Succes!

Wijst zich allemaal vanzelf!! Tussen onze 1e 2 zit 21 maanden en we hebben een duowagen aangeschaft (naast mekaar) en dat bevalt super! Ook is de oudste voordat de jongste geboren was al in het grote bed gegaan en is daar geen probleem mee geweest!

Terug
Bovenaan