een tweede kindje , maar nog steeds bekkenpijn van de eerste zwangerschap

A

Anoniem

Guest
hallo dames.

ik heb een dochter van 1 jaar en een week, we zitten wel eens te denken aan een tweede, maar heb nog steeds veel pijn aan mijn bekken, vooral als ik zwaar getild heb.
wie heeft ervaring met bekkenpijn en toch voor een tweede kindje gegaan.

ik hoor graag van iemand.

gr henny

Hoi Henny,

Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je bekken..

Ik ben 2,5 jaar geleden bevallen van mijn dochter, ik kon tijdens haar zw.schap vanaf week 28 niets meer en moest me met veel pijn en moeite verplaatsen met krukken en rolstoel. Alles deed pijn, zitten, liggen en staan. Met 38,5 week hebben ze toen ingegrepen met een inleiding, ruggeprik en vacuumpomp. Naderhand heb ik nog een paar weken met krukken gelopen en heb veel hulp moeten vragen bij de verzorging van Isabelle. Mijn angst voor een tweede was heel groot en ik heb een gesprek gehad met een gyn om mijn angsten te uiten en van haar wat antwoorden te krijgen op mijn vragen. Dat heeft bij mij de knoop doorgehakt en nog geen 3 weken later was ik zwanger!! En weet je wat nu zo gek is??? Ik heb nergens last van(wat mijn bekken en heupen betreft dan) ik voel me geweldig en besef me elke dag dat ik nog "gewoon"loop!

Nu is jou verhaal wel iets anders want jij hebt nog steeds pijn, en bij mij was dat na een tijdje over. Ik zou in jou geval ook een gesprek aangaan met een gyn en daar je vragen neer leggen, zij kennen meer statistieken(die ook niet altijd genoeg zeggen)
en kunnen je misschien voor je evt zw.schap al wat tips mee geven.

Ik wens je sterkte met je beslissing!

Groetjes Odette(34+4)

Terug
Bovenaan