een tweede kindje!! Wat is het weer spannend!

A

Anoniem

Guest
Zoals ik me duidelijk realiseerde toen onze dochter geboren werd, dat alles wat ik toen meemaakte nooit meer voor een eerst keer terug zou komen. Zo is de spanning weer enorm nu we besloten hebben om voor een tweede te gaan.
Als mijn cyclus gewoon weer meteen 28 dagen is zou mijn NOD 13 juni zijn. We wachten maar af.
Bij mijn dochter was het raak in ronde 6 dus reken nu ook maar op ongeveer deze duur.

Leuk en spannend is he! Als bij de gyn alles goed as donderdag gaan we proberen voor een 3e wondertje.

Liefs Linda,

@carolinda; Het maakt volgens mij niet uit het hoeveelste wonder het is, het blijft spannend! Mag ik vragen waarom je eerst naar de gyn moet?

Zijn er meer meiden met al een kindje?
Onze dochter is van nov 2009 en nu dus ruim 1,5jaar

Klopt het is ook zo spannend. Toen we voor een tweede gingen was het totaal anders als toen bij onze eerste ( net zo mooi natuurlijk). 6 wk na de bevalling van de 2e kwamen ze er achter dat ik een cyste op li eierstok had. Na veel onderzoeken en een operatie is de cyste verwijderd en een gedeelte van mijn li eierstok. Alles was verder goed maar er bestaat wel een kans dat die cyste weer terug groeit. Ik moet as donderdag dus voor controle en wil de gyn om groenlicht vragen ook omdat mijn baarmoeder iets verzakt is. Voor mijn gevoel moeten we niet te lang meer wachten. Hopelijk kunnen we gelijk beginnen. Ben in ieder geval al wel begonnen met het slikken van foliumzuur, Oja mijn dochters zijn nu 3,5 en 2 jaar oud.

Liefs Linda,

jeetje wat een verhaal meid! Nou ik hoop dat jullie groen licht gaan krijgen!!

Spannend meid!! Succes ermee! Wie weet gaat het nu juist veel sneller! ;-)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan