Een tweede kindje willen maar neiging naar te snelle schildklier

<p>Hallo,</p><p>Mijn man en ik willen graag een tweede kindje. Alleen neigt mijn schildklier naar te snel en houden ze het in de gaten. Ze kijken of die te snel word of dat er toch niks mee gebeurt en dit gewoon door mijn eerste zwangerschap komt en dit gewoon weer weg gaat. Heeft iemand ervaring met zwanger willen worden en een te snelle schildklier en hoe gaat dat?   X</p>

Ik had altijd een te snelle schildklier! Tijdens mijn 1e zwangerschap maakte mijn schildklier antistoffen aan. Tijdens mijn 2e zwangerschap te traag. Nu wisselt hij tussen traag en snel.. 
ik sta onder strenge controle van de internist en zou als je gaat voor een 2e dit ook met hem/haar bespreken.

Sta je onder controle van de huisarts of internist/endocrinoloog? Ik zou het met een internist/enfocrinoloog bespreken. Dat gaf mij ook veel duidelijkheid en rust tijdens mijn zwangerschappen (te traag werkende schildklier).

Ja sta onder controle bij de huisarts en die heeft me nu doorgestuurd naar de gynaecoloog omdat mijn cyclus ook heel wisselend is. Ene maand gewoon ongesteld, andere maand alleen maar bruin bloed of een week bruin bloed en een week helder bloed.

Terug
Bovenaan