Een tweede kindje??!!??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Wij hebben een kindje van 2.5, en mijn man zou dolgraag voor een tweede gaan. Bij mijzelf begint het ook al een tijdje te kriebelen, maar hou ook m'n twijfels waarom weet ik eigenlijk niet zo. Misschien omdat ik nu zo ontzettend geniet en alles weer zo makkelijk is geworden!   Ervaren meer moeders dit of hebben dit zo ervaren en hebben inmiddels een tweede kindje?? Bij mijn eerste wist ik gewoon zo zeker dat ik een kindje wilde.
Alvast bedankt,
Groetjes

hoi essie

ik heb een zoontje die wordt in augustus alweer 3, vorig jaar februari heb ik de pil weggegooid omdat we heel graag een tweede willen, maar het gaat niet zoals het moet, inmiddels heb ik al 6 hormoonkuren met clomid erop zitten en afgelopen donderdag ben ik met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dit was een hele klap had ik eindelijk na zolang een positieve test dan dat weer maar goed we gaan vol goede moed door,
ik heb nooit geen twijfels gehad om voor een tweede te gaan, het liefste wil ik er een heleboel maar als ik zwanger mag worden van een tweede zal het bij 2 bljiven
succes

groetjes linda

Hoi,

Wij hebben een dochtertje van 3 jaar en we zijn sinds laatst februari gestopt met de pil.
Maar het wil ook niet echt vlotten.

Ik wil graag een tweede, maar mijn man twijfelde nog.
Ook omdat het nu makkelijker is en ons dochtertje is ook gemakkelijk.
Vooral omdat we allebei 4 dagen werken in de week.

Ik ga voor mijn gevoel...

gr. christel

Hoi Linda,
Allereerst heel veel sterkte gewenst!! Wat vreselijk lijkt me dat! Ik ben dus van de eerste ook via clomid zwanger geworden, maar dat was gelukkig vrij snel ( ronde 2 ) Nou heb ik voor morgen een afspraak bij de dokter gemaakt, en word dan waarschijnlijk gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis! Tenminste dat vertelde ze mij een half jaartje geleden. Maar wie zegt dat het nu weer zo snel zal gaan?!? We wachten het rustig af, en over die twijfel......ik denk dat ik het een beetje de tijd zal moeten geven om weer aan het idee te wennen!! Ik hoop in iedergeval voor jullie dat het snel raak mag zijn!!
Groetjes

Hallo,

Ik ben 23 jaar oud en heb een vriend van bijna 31 jaar oud. Samen hebben we een zoon van 10 maanden oud. Wij gaan deze maand weer voor een tweede kindje.

Het is niet hetzelfde gevoel als bij een eerste kindje. Twijfels zijn er wel net als bij de eerste. Zijn gisteren weer eens met zijn tweeën weg geweest en begin   weer heerlijk te genieten van elkaar. Dit heb ik stiekum nu ik het weer zo beleef wel gemist merk ik nu. Het is weer zo fijn! Onze relatie is ook weer zoveel sterker en intenser geworden.

Had altijd een kinderwens van drie kinderen. Maar nu we er weer voor gaan en we net weer van elkaar gaan genieten. Begin ik 2 kindjes ook wel genoeg te vinden.

Toen we onze zoon net kregen wou ik héél graag weer de zwangerschap herleven en weer zo'n klein mooi kindje in mijn armen houden. Nu denk ik aan de zwangerschap van wel mooie tijd en het kleine ook zeker. Maar hoe het nu is geniet ik er ook zo van! Krijg ook zoveel contact met de kleine man. hij begint wat te swingen en krijg soms uit het niks een dikke knuffel. Wat fijn of wat fijn!

Oftewel.... Kijk echt wel uit na een zwangerschap en de periode erna. Maar kijk ook uit na de tijden die voor ons straks weer komen dat we beide lekker in de tuin kunnen zitten en dat de kids lekker in bedje liggen.

Groeten

Diarich

Terug
Bovenaan