Een tweede

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik wil heel graag een tweede kind maar mijn man wil er niets van waten.
Hoe kan ik het hem duidelijk maken dat het iets wat ik heel graag wil. Bijna iedereen om is zwanger of wordt het. Het is om te huilen. Zijn er ook andere vrouwen die dit meegemaakt hebben. En hoe hebben jullie je man overtuigd? Ik ben trouwens 30 en we hebben al een kind van 8.

ik kan hier zo over mee praten maar bij mij was het anders.mijn dochter was 1 jaar toen ik mijn man vertelde bereid te zijn voor de volgende ik wilde dat de leeftijdsverschil niet al te groot zou zijn.hij wilde hier echter niks van weten,zij steeds ze is nog te klein,ik wilde het zo graag.hij zei ook steeds dat twee kleine kinderen moeilijk zijn twee kids verschonen etc.heel vaak ging ik smeken en huilen voor hem uit wanhoop maar hij bleef maar zeggen nog niet.en toen zij 2 werd zij hij oke.echter duurt het bij de tweede erg lang want mij dochter is inmiddels net 3 geworden en het is nog niet gelukt, dus je weet ook niet hoe lang het duurt, terwijl wij ook nog eens vaak bezig zijn.heel vaak zeg ik tegen hem zie je nou het is jou schuld dat het zo lang heeft gedurrd.omdat ik het heel lang al wil en op het moment dat hij oke zei wilde ik het al heeeeeeel erg grag en ik was er ook veel mee bezig .en ze zeggen als je het te graag wilt lukt het niet.nu zegt hij zelfs we nemen wel twee achter elkaar.maar de reden dat hij ook moelijk deed was ook dat ik binnen 1 maand zwanger was van de eerste en hij dacht dat het bij de tweede ook zo snel zou gaan,maar tevergeefs.ik merk wel aan hem dat hij spijt heeft, en hij wacht iedere maand met mij of ik ongi wordt.dit is mijn verhaal veel sterkte er mee.

Hoi hoi,mijn vriend wou vroeger nooit kinderen.maar toen hij ouder werd verandderde hij,en wou hij wel,probeer wel aan hem te vertellen hoe je je voelt probeer er met hem over te praten.ik denk als hij echt nog wil wachten dat je geduld me them moe thebben,ik weet hoe moielijk het is,en als je er dan voor gaat kan he teen tijdje duren,ik ben ook al een tijdje bezig,als ik dat wist had ik eerder gestopt met de pil,veel sterkte gr manuela

hoi wij zijn nu ook aan t proberen voor een tweede maar dat ging ook niet zomaar mijn man wilde in eerste instantie nog wachten maar ik heb hem toen met veel erover praten toch zover weten te krijgen wij hebben al een zoon van 4 en ik vind het voor hem een leuke en goeie leeftijd om er een broertje of zusje bij te krijgen de enige tip die ik je kan geven is om er toch zoveel mogelijk over te pratenjullie worden er tenslotte ook niet jonger op en jullie dochter word ook alleen maar ouder ik wens je veel sterkte

Terug
Bovenaan