Een tweede

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, dus ik zal me kort voorstellen. Ik ben Meryam, getrouwd met Marco, 30 jaar, sinds 5 september 2003 ouders van een zoontje (Luca) en nu zijn we alweer een poosje bezig voor nummer 2.

Bij Luca was ik na 6 maanden zwanger. Het voordeel was dat ik na een aantal maanden precies wist wanneer mijn eisprong was en dus was het makkelijk plannen. Het was toen vrij snel raak. Maar nu, ik kan er geen touw aan vast knopen, ik voel niets meer, maar ben ook niet meer regelmatig ongesteld.

Ik probeer rustig te blijven en prent mezelf iedere keer in: "je kunt het, nummer 1 was er toch ook zo". Maar mijn geduld en goede moed worden toch zwaar op de proef gesteld.

hoi meryam,
ik zal me eerst aan je voorstellen, heb ik namelijk net ook gedaan bij de rest maar kan hem nergens vinden. Ik ben 33 jaar en moeder van Olivier bijna 2jr, ook wij zijn voor de 2e bezig, en ook voor mij is het een enorme teleurstelling dat het niet zo snel gaat als de vorige keer. Ik dacht nou, nr 2 zal zich wel meteen aankondigen, maar pfff, wat een misrekening. Nu ben ik best nuchter en ik dacht we zien wel. maar was deze maand 8 dagen overtijd en dan ga je zeker denken dat het deze keer toch raak is. maar helaas van het weekend ongi. Met temp. en ovulatie testen heb ik nog helemaal geen ervaring, maar lees op de site toch veel goeds, dus misschien ga ik me er nu ook maar eens aan wagen. Veel suc6 en laten we duimen dat onze zoontjes snel een broertje of een zusje krijgen.
liefs denise

ohhh meryam,
als ik het bovenstaande berichtje lees van ano word ik gewoon helemaal down, 2jaar!!!!!! lieve hemel, maar niet aan denken en vrolijk doorgaan dan maar???
in de hoop dat het bij ons toch wel iets sneller gaat
liefs denise

Hoi Denise,
Bedankt voor je reactie.
Ik hoop inderdaad ook wel dat het wat sneller gaat.
Ik zit nu weer halverwege mijn cyclus, heb mijn eisprong inmiddels gehad, dus nu is het afwachten. Alleen duurt dat wachten wel erg lang. Afgelopen nacht werd ik wakker, had ik behoorlijke kramp in mijn onderbuik. Probeer dan te slapen, maar dat lukt niet, dan denk ik de hele tijd zal dit een innesteling zijn?
Afgelopen maand was ik 4 dagen overtijd (als ik uitga van mijn cycly van voor mijn vorige zwangerschap) en het begon al aardig te kriebelen. Ik ging zo ongeveer ieder half uur naar het toilet en was erg blij als er geen druppeltje bloed te bekennen was. En net op het moment dat ik dacht, nu ga ik een test doen, zette de duivels door. Dit was balen.
Dat waren effe flinke waterlanders, zeker als je denkt dat het nu toch wel eens raak zou kunnen zijn. Maar goed, vol goede moed zijn we weer de volgende ronde ingegaan.

Groetjes Meryam

Terug
Bovenaan