Een tweede????

Hallo,

Stijn is op 25 november 2006 geboren, als het aan mijn man had gelegen waren we direct voor een tweede kindje gegaan. Op dat moment had ik echt zoiets van: nou mooi nog even niet, eerst de hormonen uit mijn lijf en bovendien vond ik het druk genoeg met 1 kindje.
Maar nu begint het toch weer een beetje te kriebelen. We hebben echt onze draai gevonden met z'n drietjes en ik vond het zwanger zijn ook zo leuk en ook die eerste periode dat hij zo mini was. Nu is hij natuurlijk nog maar eenmini mensje, maar goed. Ik weet dat het beter is voor je lichaam om minstends 9 maanden weer te ontzwangeren en ik wil eigenlijk ook eerst even echt van Stijn genieten. Maar ik vond het allemaal zo bijzonder, dat is het natuurlijk nu ook nog.
Eigenlijk moet ik ookniet zeuren, we hebben nu een zoon blakend van gezondheid ( op zijn tijdelijke verkoudheid na dan) en ik ben net weer lekker aan het werk. Maar goed als ik nu per ongeluk zwanger mocht raken zou ik het niet erg vinden in elk geval. Voor nu lekker van STijn genieten.

WIe heeft dit ook?
Carina

Hoi Carina!

Ik herken dit helemaal! Onze zoon is geboren op 29 november 2006 en ook ik begin alweer de kriebels te krijgen. Vond de zwangerschap net als jij enorm bijzonder en mooi en ben net als jij superblij en gelukkig met onze gezonde jongen. Het is erg gezellig met die kleine en ik kan niet wachten op de volgende hummel. Mijn man zou denk ik nu niet meteen voor een tweede willen gaan maar ik denk dat ik hem wel kan overhalen eind van deze zomer, augustus, september, weer te gaan proberen zwanger te worden. Tot die tijd inderdaad nog maar even ontzwangeren. Ik wil wel al enorm gaan genieten van de voorpret en echt toeleven naar een eventuele volgende zwangerschap. Ben stiekem al namen aan het verzinnen. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar hoe een tweede er uit zou kunnen zien?? Hihihi....

Liefs, Billie

He dames,

ik heb precies hetzelfde probleem.
en het heeft 2,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was van Lonneke en ik ben de jongste niet meer ( bijna 35 ), ben ik sinds deze maand gestopt met de pil.

Onze kleine meid is geboren op 30 oktober 2006 via een geplande ks.
De een zegt dat je dan 1 jaar moet ontzwangeren en de ha geeft ons het groene licht.

Dus wie weet zijn we deze keer wel zwanger.

En Carina wat gaan jullie doen?

Hetty

Hoi Hetty,

Dus jullie zijn alweer bezig voor een volgende? Spannend zeg. Tis te hopen dat het snel 'raak ' is. Ze zeggen wel dat zo kort na een vorige bevalling de zwangerschapshormonen nog in je lichaam zitten dus wie weet zijn jullie nu veel sneller zwanger dan bij Lonneke.
Ikzelf was de tweede 'ronde' al zwanger en ik heb het gevoel dat dat de volgende x weer zo is. Vandaar dat ik nu nog niet durf te stoppen met anticonceptie. Maar eind van dit jaar zou ik graag weer groot nieuws hebben hoor ;-)

Succes met zwanger worden!!

Liefs, Billie

Op het oktober forum is al weer iemadn zanger van de 2e geloof ik.
Helemaal gezond is dat volgens mij niet. De kans op baarmoeder verzwakking ed is wel groter op die manier.
Ik wil ook wel een 2e kindje maar NU EVEN NIET. Ik denk dat ik dat lichamelijk echt niet aan kan, ik ben amper hersteld van de eerste en de bevalling staat ook nog iets te vers in mijn geheugen gegrift.

groeten Elke

Ik zou het ook wel weer willen hoor, vond het zwanger zijn zo mooi en bijzonder dat ik het een beetje mis.
Maar we doen het nog even niet hoor, eerst lekker genieten van Isabel.
We hebben de afgelopen tijd genoeg ellende gehad dus even rustig aan dan zien we wel weer verder en we zouden trouwens eerst moeten verhuizen dan.

Groetjes mv Isabel 11-10-06

Hallo allemaal,

BEdankt voor jullie reacties, leuk om te lezen dat het bij al meer dames kriebelt. We doen er nog even niets mee. Ik geloof namelijk best dat het beter is voor mijn lichaam om even te wachten. en volgens mij is het ook wel heftig om hoog zwanger te zijn al Stijn net begint te lopen.. hihi, want als ik nu weer zwanger zou raken dan ben ik natuurlijk zo rond zijn eerste verjaardag met mijn laatste weekjes bezig..
Moet wel zeggen dat ik wat slordiger ben met de pil. Was daar altijd wel heel trouw mee en of het nou komt dat ik dat ding een jaar niet hoefde te slikken of dat de kinderwens zo groot is, ik weet het niet. Mocht ik nu per ongeluk zwanger worden dat zou het eigenlijk een heel mooi cadeautje zijn. Zo juli, augustus wil ik wel weeer echt met de pil stoppen, maar wie weet hoe het allemaal zal lopen.

Voor degene die schreef dat ze weer bezig waren ( sorry weet niet meer wie) veel succe ik hoop dat het snel gaat lukken voor jullie.

en voor de rest die ook wel wil, gewoon doen waar jij en je partner zich goed bij voelen.

Groeten Carina

Terug
Bovenaan