een tweede...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Mijn eerste berichtje hier... eigenlijk nooit gedaan bij ons eerste kindje. We hebben een dochtertje van 10 maanden en willen nu voor een tweede gaan. Heb donderdag m`n eisprong, spannend. Ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren! Bij de eerste was ik na 2 rondes zwanger, maar kreeg een miskraam. Daarna na 3 rondes weer zwanger.
Leuk hoor, die plannen weer! Het wachten zal waarschijnlijk weer minder leuk zijn, maar dat zien we dan wel weer.
Zijn er meer die net bezig zijn?

Groetjes!

Deze maand gaan we beginnen voor een tweede. Eerste heeft 19 rondes geduurd.

hoi hoi! Welkom hier! Je bent al wel 2 keer snel zwanger geworden zeg! Jammer dat je een miskraam hebt gehad! Hopelijk ben je nu weer snel zwanger en krijgt je kleine meisje een broertje of zusje..
Heel veel sucseks!
Liefs, Mariel

Hoi,
Wij zitten ook in ronde 1 maar dan van de derde. Ik vond het wachten bij de eerste vreselijk!! Was van de eerste in ronde 1 zwanger en dacht bij de tweede makkelijk en dat werkte dus niet :(.
Nu ben ik wel relaxed en er ook niet zo heel erg mee bezig, maarja heb best veel pijn in me schaambeen, onderrug ed dat ik dus wel aan blijf denken. Het zijn dezelfde klachten die ik had bij de eerste, dus wie weet.
Veel succes en plezier met klussen en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Liefs

Spannend... Jullie ook heel veel succes!!! En veel plezier natuurlijk, want het ook erg leuk en goed voor je relatie :)

Welkom hier!

Ik ben al wat langer bezig, maar altidj leuk om weer nieuwe gezichten te zien!

Hooi,

Welkom, leuk plannen voor een 2e! Ik heb een zoontje van 2 en ik heb daarvoor een miskraam gehad bij 11 weken. Ik was bij beide zwangerschappen in de 1e ronde zwanger, dus nu even slikken dat we al in de 6e ronde zitten....

Klus-ze!

hoi,
ik ben net anderhalve week gestopt met de pil. we laten het nu nog een beetje op z'n beloop maar merk dat het toch wel spannend is.
het wordt ons 1e kindje.weet ook niet of ik al kan spreken van ronde 1 want heb mijn eerste menstruatie ná de pil nog niet gehad.

Terug
Bovenaan