een tweeling!! wie ook?

hallo meiden mijn naam is springkikkertje en ben 31 jaar naa de 2de behandeling iui was het eindelijk raak jipppiiiieee wij zij 4 jaar bezig geweest nu ben ik blijde verwachting van een tweeling en vroeg mij af of er meer hier zwanger zijn van een tweeling dan kunen wij ervaringen uitwisselen groetjes xxxjes springkikkertje
 
Huh, nu had ik net op het 'lamnger duurt' forum gepost dat ik blij voor je was en nu lees ik dit. Ongelooflijk, wat een bijzonder wonder. Gefeliciteerd. Was het schrikken of ben je er alleen maar heel erg blij mee?
Ik heb ook wel eens gedacht; wat nu als het gelijk een tweeling is. Dan ben je gelijk kklaar (als je er twee wilt tenminste) en 'hoef' je niet weer die hele molen door voor een twede. Toch ben ik ook juist heel erg blij met één. Ben benieuwd naar jouw ervaring.

Liegs
Wenser
 
Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben 27/2 weken zwanger van een tweeling bij mij via de natuurlijke weg.
Fijn zeg voor jullie dat je twee mooie wondertjes krijgt met iui.

Gr Marielle
 
Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben 27/2 weken zwanger van een tweeling bij mij via de natuurlijke weg.
Fijn zeg voor jullie dat je twee mooie wondertjes krijgt met iui.

Gr Marielle
 
he wenser bedankt ja het was wel ff schrikken maar vindt het wel heel leuk mijn man is hellemaal, door het dolle heen hahaha en hoe gaat het met jouw? groetjes xxx jes springkikkertje
 
Hoi Springkikkertje

Ik ben lid voor bij de verenigingen voor meerlingen.En zit op een forum www.twinsite.nl
Ook is het handig als je de pakketten bij de felicitas en prenatal besteld, Aangeven dat het er 2 zijn ik wist dat ook niet maar als je dat aangeeft via tel of mail dan krijg je van elk pakket er 2....Hahah ook kan je bij geloof ik de kruidvat een pakket bestellen en na je zwangerschap bij sommige supermarkten.
Ik heb een easywalker duo als kinderwagen met babynestjes (deze zijn er niet van dit merk).Soms vind je via MP mooie tweede hands spullen voor de kamer enz.
Verder krijg ik een twee eiige tweeling een jonge en een meisje.
Ik weet wel als je de uitzet koopt hoef je echt niet alles dubbel te kopen van wat ze op papier zetten.
Denk na of je borstvoeding wil geven want dit is nog ff wennen met 2 ipv 1 , ik ga t wel proberen.
Ik loop al vanaf het begin bij de GYN, je zal vaker echo's hebben wat heel leuk is, ik heb ze allemaal in een fotoboek tot nu toe haha want het zijn er meer dan een eenling zwangerschap.
Ohja en denk vooral om je zelf want t is soms best zwaar 2 kindjes die in je groeien.
Nou meid ik weet t zo ff niet meer maar je kan me ook vinden op hyves Marielle uit Alkmaar heb een nijntje muurschildering als profielfoto.

Suc6 met alles ....

Gr Marielle
 
Wat ontzettend leuk zeg, fijn dat jullie er zo blij mee zijn! Met mij gaat alles goed. Nauwelijks misselijk geweest, af en toe een beetje katerig, maar dat is al lang over. Ik ben nu 24wk 5 dgn. Nog wel last van vermoeidheid, dat is niet echt afgenomen nog, maargoed.

Veel succes en we spreken elkaar vast vaker. Heb je t al aan iemand verteld?

gr.
Wenser
 
Terug
Bovenaan