Een tweeling!

<p>Gisteren eerste echo gehad. Ben zeven weken zwanger en het is mijn eerste zwangerschap. Wat spannend allemaal. We hebben niet 1 maar 2 kloppende hartjes gezien. We zijn zwanger van een tweeling!!!! Wauw wat een wonder. Direct mijn ouders vertelt verder houden we het nog even voor ons zelf! Zijn er nog meer vrouwe  zwanger van een tweeling? </p>

Super leuk!! Ik vind tweelingen echt geweldig haha! Gefeliciteerd! Ik moet zelf de echo nog krijgen maar ik ga er vanuit dat het er gewoon 1 is. Fijne zwangerschap gewenst!

Ja wij zijn zwanger van een tweeling. Zit nou op 36 weken dus is af tellen voor ons. Gefeliciteerd en veel succes met de zwangerschap

Dank je wel! Voor jullie nu erg spannend! Hoe is je zwangerschaps tot nu verlopen? Heb je veel aanpassingen moeten doen in je dagelijks leven? Heb je tips en adviezen voor ons?
Heb zoveel vragen...mega spannend allemaal.
Jullie succes en sterkte met het aftellen!
Groetjes,
Madelon 

Mijn zwangerschap is erg goed verlopen. Geen last gehad van misselijkheid de hele zwangerschap nog niet. Tot nu op het laast maar loop volgens mij tegen een griepje aan. 
Ik heb eigenlijk weinig hoeven te laten in de dagelijkse dingen. Nu op het laaste wordt het wel zwaar maar toch doe ik nog gewoon huishoudelijke dingen maar doe er wat langer over en even iets vaker zitten tussen door.
Ik ben met 30 weken met verlof gegaan je hebt recht op 20 weken verlof in plaats van 16 weken.
Wat ik zelf wel erg leuk en prettig vindt is dat je vaker een echo hebt dus je ziet je kleintjes wat vaker. 

Groetjes Margreet 

Terug
Bovenaan