een tweeling!

Gisteren bij mijn eerste echo blijken er twee kleine boontjes te zitten in mijn baarmoeder.;Beide met een kloppend hartje..

Ik was zoooooooooooooooo blij..Manlief was overrompeld en beduusd..En heeft effe tijd nodig om aan het idee te vinden.;Maar ik ben zooooooooo blij..
:)

Ik blijk ook iets verder te zijn 10w en 4 dagen voor de ene en 10w en 1 dag voor de andere..:D
Jippieee!

Alle zwangeren gefeliciteerd en de roosjes die in de knop breken (ik vind miskraam zo ´n lelijk woord): sterkte!!!!

Groetjes,

Melda

wat een verassing, een goede zwangerschap gewenst, want die zal voor jou nog wel iets zwaarder worden, dan de zwangerschappen met "1 kind". gefeliciteerd en geniet ervan!

Hoi Melda

Van harte gefeiciteerd met je tweeling. Ik ben er zelf een van een tweeling, en mijn tweelingzus is nu ook zwanger van een tweeling. De zwangerschap verloop niet helemaal zoals het hoort. Een van de twee groeit te langzaam. Ik zelf ben nu zwanger van de derde. Eerst dachten we dat tweelingen minder kans hadden om tweelingen te krijgen, maar nu horen we dat het eerder andersom is. Dat zet je wel aan het denken. Mijn man heeft zo iets van: O nee ik wil geen tweeling. Ik zou het eigenlijk best leuk vinden. Ik woon in noorwegen en hier is het normaal om pas een echo te doen als je ongeveer 18 weken zwanger ben. Ik ben nu 10 weken, dus moet nog even wachten.

Veel succes met je weelingzwangerschap

Groetjes Catharina

Terug
Bovenaan