Een tweeling!

Ken je van die situaties die altijd gebeuren bij een ander?
...Die gebeuren nu opeens bij mij (ons)!
Gister, met 8 weken, een echo gehad...blijken er gewoon 2 guppies in mijn buik te zwemmen!
13 En 14 mm. Hartjes deden het goed, duidelijk hoofdje gezien en miniscule uitsteekseltjes. (armpjes en beentjes in wording).
Momenteel leven we nog een beetje in een zeepbel/roes ofzo...moeten 't even laten bezinken, zo onwerkelijk!
Uiteraad zijn we meer dan blij!

Joehoe! Dubbelfun ;-) Maar ook dubbelpittig...

Maar wel gefeliciteerd! Laat het lekker even bezinken, kan me goed voorstellen dat het een dubbele wolk is: een van joehoe en de ander van Owh My God!

Vriendin van mij is net bevallen van een tweeling, ze had al eentje van net twee (2 weken voor haar tweede verjaardag kwam de tweeling) En zij vind het geweldig maar ook erg pittig, de laatste weken heeft ze alles uit handen gegeven. Maar het resultaat is twee mooi volgroeide baby's (2700/3000 m/j)

Super zeg ,een tweeling !
Geniet er van altijd bijzonder als er 2 mogen zijn en dat alles goed mag gaan de rest in de zwangerschap ,ik heb donderdag een 2 de echo kijken of hartje klopt etc ,afwachten en ben bij voor jullie ,geniet van deze moment ,liefs Wendy xxx

Dank voor de felicitaties!
Het idee begitn langzaam in te zinken.
Leuk om te lezen Femke1976, ben erg benieuwd hoe dat straks halverwege/eind februari gaat gebeuren...Mn gynaecoloog vertelde me al dat ze tweelingen vaak een week of 4 eerder 'halen'...dat is dan wel weer mooi meegenomen hihi!
Mijn oudere kinderen zitten op school, dus nu een vrij relaxte zwangerschap, kan altijd m'n ogen dicht doen als ik wil, en straks 'alleen' de 2 kleintjes thuis en geen peutertje bijv nog om me een lopen, wel fijn denk ik...
Groetjes!

Hoi,

Forum nog niet geheeld doorgespit toen ik helemaal blij mijn eigen onderwerp plaatste.
Nu lees ik dat er meerdere moeders zijn die zwanger zijn van een tweeling!
Mag ik me bij jullie aansluiten?
Ik heb gisteren de echo gehad, kreeg ook dit nieuws, was 8wk4dgn. 2,04 en 2,07 cm groot. Prachtig he!
Mijn uitgerekende datum is 6-4, maar ook hier geldt; ws wordt het wel maart...
Ben zó benieuwd!

Hoe ver zijn jullie nu?

Terug
Bovenaan