Een Up-date over Tygo

Hallo dames,

Wij zijn afgelopen vrijdag naar de kinderarts geweest met Tygo,Hij heeft in ieder geval reflux en daarvoor hebben we een drankje gekregen het heet zantax.Ze hebben ook bloed bij hem geprikt omdat de kinderarts ook denkt dat hij koemelkallergie heeft.
Wij moesten over stappen op hypoallergeen voeding en dan los er bij kopen johannesbroodpitmeel.
Wij gaven eerst friso comfort daar zit al johannes broodpitmeel in.
We zijn vrijdag middag gestart met de voeding en zaterdag middag waren bijna alle vlekken in zijn gezicht verdwenen er zit er nu nog 1 op zijn wangetje.Zijn voorhoofd en zijn andere wang en in de nek en achter zijn oren is alles verdwenen.
Wat wij nu vinden is dat hij heel veel slaapt we kunnen hem amper in de box leggen of hij wordt al weer moe we brengen hem naar bed en dan slaapt hij ook vrijwel meteen dit zijn we kennen we niet.Het lijkt wel of hij aan het bij slapen is van de afgelopen 2 maand.
A.s vrijdag moeten we weer naar manueelfysio daar is hij 1 keer eerder geweest en ik ben benieuwd of het nog vast zit we merken al wel wat verbetering, maar volgens mij zit het nog wel een beetje vast.We zijn echt blij dat het nu al wel beter gaat, want wat heeft hij gehuild hij was ontroosbaar.Daarom heb ik ook niet echt veel meer gereageerd. sorry dames.
Verder met de voedingen gaat het nu ook beter, alleen wat raar is geef je hem s`avonds om 23:00 laaste voeding dan komt hij s`nachts om 4 uur weer en geven we hem om 20:30 zijn voeding dan komt hij ook om 4 uur maar dan zitten er dus veel meer uren tussen.
Maar ik weet niet goed hoe we ervoor kunnen zorgen dat hij elke avond om 20:30 zijn laaste voeding krijgt.
hij krjgt dan s`nachts om 4 uur nog 60 cc en gaat dan slapen, maar dan verschilt dus wel het tijdstip in de ochtend zodat je s`avonds ook weer anders uit komt heeft iemand hier nog tips in.

Groetjes Willy

wij hadden dit ook met julia. ze kwam steeds nog 1 keer 's nachts en we hebben verschillende dingen geprobeerd. meer voeding in de laatste fles en ook al een lepel pap door de voeding.
dit laatste helpt eindelijk. na ruim een week in de laatste fles een lepel pap te doen slaapt mw door. ze krijgt nu ongeveer 22 uur haar laatste fles en slaapt dat tot ongeveer 9 uur.

succes

Hoi,

Willy wat fijn dat alles nu zo goed gaat.

We hebben 's nachts het zelfde met Stas probeer het nu al een paar nachten te reken met een speentje, dit lukt de ene keer wel en de andere keer niet en dan geven we hem nog een nacht fles van 90cc.

Pieteke hoe oud is Julia nu? Bij onze oudste gaven we ook met 3 maanden in de laatste fles pap en hier sliep hij toen ook op door. Afgelopen vrijdag ben ik met Stas naar het buro geweest en toen heb ik dit nog eens aangekaart en daar advieseerde ze me toch echt ermee te wachten tot Stas drie maand en is i.v.m met het verwerken van de pap met de darmpjes.

Groetjes

hallo mikkie1

Julia is nu 11 1/2 week. het cb adviseerde ons eerst om het aantal schepjes voeding snachts af te bouwen zodat ze zo leerde dat ze minder voeding kreeg. dit hebben we niet geprobeerdt want julia komt dan nog vaker.
nu krijgt ze dus een aantal weken 1 lepel pap in de fles en sinds 5 nachten slaapt ze door.

wat de krampjes betreft. het zijn maar hele kleine hoeveelheden die ze krijgt.
julia heeft hier geen last van gehad.

liefs

Hoi Willy,

Wat ontzettend fijn dat ze hebben ontdekt wat er aan de hand is met Tygo. Moeten hij verder nog onder controle blijven bij de kinderarts?

Niek heeft trouwens precies hetzelfde als Tygo. Het maakt niet uit hoe laat hij zijn laatste fles heeft gehad, maar 's nachts om 4 uur is hij wakker. Ik gaf hem ook nog een flesje van 60cc+2, maar daar ben ik sinds 2 dagen mee gestopt. Ik geef hem nu zijn tutje en hij slaapt uiteindelijk weer door. Ik hoor hem nog wel een half uurtje 'bezig' zijn, maar hij valt dus wel weer in slaap. Daarna komt hij rond 6 uur weer.
Het is inderdaad lastig als het schema iedere dag veranderd. Het lukt ons meestal om op 6-10-14-18-10 te zitten of op 7-11-15-19-23, maar ook niet iedere dag. Even aankijken hoe het gaat nu hij doorslaapt.

Succes met jullie mannetje!

Terug
Bovenaan