Hallo dames,
Wij zijn afgelopen vrijdag naar de kinderarts geweest met Tygo,Hij heeft in ieder geval reflux en daarvoor hebben we een drankje gekregen het heet zantax.Ze hebben ook bloed bij hem geprikt omdat de kinderarts ook denkt dat hij koemelkallergie heeft.
Wij moesten over stappen op hypoallergeen voeding en dan los er bij kopen johannesbroodpitmeel.
Wij gaven eerst friso comfort daar zit al johannes broodpitmeel in.
We zijn vrijdag middag gestart met de voeding en zaterdag middag waren bijna alle vlekken in zijn gezicht verdwenen er zit er nu nog 1 op zijn wangetje.Zijn voorhoofd en zijn andere wang en in de nek en achter zijn oren is alles verdwenen.
Wat wij nu vinden is dat hij heel veel slaapt we kunnen hem amper in de box leggen of hij wordt al weer moe we brengen hem naar bed en dan slaapt hij ook vrijwel meteen dit zijn we kennen we niet.Het lijkt wel of hij aan het bij slapen is van de afgelopen 2 maand.
A.s vrijdag moeten we weer naar manueelfysio daar is hij 1 keer eerder geweest en ik ben benieuwd of het nog vast zit we merken al wel wat verbetering, maar volgens mij zit het nog wel een beetje vast.We zijn echt blij dat het nu al wel beter gaat, want wat heeft hij gehuild hij was ontroosbaar.Daarom heb ik ook niet echt veel meer gereageerd. sorry dames.
Verder met de voedingen gaat het nu ook beter, alleen wat raar is geef je hem s`avonds om 23:00 laaste voeding dan komt hij s`nachts om 4 uur weer en geven we hem om 20:30 zijn voeding dan komt hij ook om 4 uur maar dan zitten er dus veel meer uren tussen.
Maar ik weet niet goed hoe we ervoor kunnen zorgen dat hij elke avond om 20:30 zijn laaste voeding krijgt.
hij krjgt dan s`nachts om 4 uur nog 60 cc en gaat dan slapen, maar dan verschilt dus wel het tijdstip in de ochtend zodat je s`avonds ook weer anders uit komt heeft iemand hier nog tips in.
Groetjes Willy