een up date van de klussers (met foto's)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden

Ik ga zo proberen overal op te reageren, maar of het gaat lukken....

Hier gaat alles lekker, wel een beetje druk druk drukkig, maar dat gaat wel weer over.
2 kamers zijn inmiddels behangen, de wand in onze slaapkamer hebben we  in de saus staan. De muren in Yoëll z'n kamer staan in de saus  en dar heb ik vanmiddag junglebook op getekend.
Het weekend gaat de badkamer eruit en volgende week de nieuwe erin. Dan mag/kan mama weer verder aan de figuren om in te kleuren.

Yoëll merkt best de drukte en het verwarrende van 2 huizen, maar hij heeft al een heerlijke relaxstoel gekregen en die staat in het nieuwe  huis,  als we binnen komen ploft hij erin met z'n leeuw en dan graag een  koekje en een sappie hihi

Hier mijn kleine ranjan met zijn leeuw

En hier mama's 'muurproject'

Wat gaaf!!!
Ik ben benieuwd hoe het er straks ingekleurd uitziet.
Suc-6 met klussen.

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Wat gaaf!

Ik heb ook veel muurschilderingen gedaan en als ik dit zie gaat het weer kriebelen hahaha,.. erg gaaf hoor!! heel benieuwd naar eindresultaat! Yoell zal dan wel super trots zijn..

Ik heb de zolderkamer voor Kay ook al klaar en moet er ook nog iets kleins gaan schilderen op de muur.. Heb er zin in als ik jou zo zie hihi,.. Maar ik heb nog effe. Het hoeft pas klaar te zijn als nummer twee bijna in de wieg geschoten wordt haha.. maar geen geduld hier..

Heel veel klusplezier nog en effe volhouden, het wordt hardstikke mooi!

Esmé mv Kay

Ik heb straks nog wel wat junglebook verf voor je over hahaha

Lieve Pauline, petje af! Super gaaf! Teken je dat zo uit de hand? Ik vind het knap.

Het zal geweldig leuk zijn om het in te kleuren want dan gaat het helemaal leven.

Succes en als je hulp nodig hebt even een gil geven hoor.

Groetjes Nanda

Dit keer niet uit de hand getekend. Omdat er een beetje vaart achter zit.
Dus de beamer deed wonderen.
Normaal gesproken teken ik het na van een plaatje. Ik vind het geweldig om te doen

gaaf hoor die muurtekeningen!!

geweldig dat Yoell al kan relaxen in z'n stoel in het nieuwe huis, hihi

liefs Jenneke

SU-PER!! Echt hartstikke leuk man! Ook laten zien als het af is he?!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan