een update uit het drukke, maar o zo leuke tweelingenland

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik zal nog maar eens een update geven van hoe het er allemaal voorstaat.
Ik lees nog altijd wel mee, maar over veel topics die nu geopend worden kan ik niet meepraten...ik heb door mijn geplande keizersnede niks van gerommel of weeen gehad, vandaar.
Ik kan alleen maar heel erg trots zijn op  onze twee wondertjes...
Het gaat nog altijd heel goed, al moet ik zeggen dat ik het geven van de bortsvoeding wel af en  toe erg zwaar vind. Vooral op eendag als vandaag dat ze na drie kwartier nog altijd willen drinken en vervolgens als ze weer in bedje liggen na anderhalf uur alweer willen drinken...dan heb ik echt het gevoel dat ik langzaam verander in de campina...
maar nu zijn ze alweer een tijdje rustig aan het slapen, dus ik heb goede hoop dat ze weer in het ritme zitten...wel zo fijn voor de nachtvoeding.
verder gaat alles erg goed...Ze zijn flink aan het groeien, aanstaande dinsdag gaan we op controle in het ZH bij de kinderarts, ik ben benieuwd wat ze nu wegen.
groetjes Ciske

Bjorn                                                          Mika

Hier zijn ze 16 dagen oud, is op 27 sept genomen.
Ik kon de foto's net niet meer plaatsen, kreeg een foutmelding...dus probeer ik t zo maar ff.. wil natuurlijk wel showen met m'n mooie mannetjes!
XCiske

Hoi Ciske,

Wat een plaatjes! Zo lief en wat een leuke namen trouwens! Wij krijgen een meisje, maar voor een jongen stond Mika hoog op de lijst.

LIjkt me inderdaad wel zwaar met die borstvoeding. Misschien had je een "regeldag" omdat ze zo vaak wilden drinken. Meestal wordt het daarna  weer wat rustiger.  Het is met 1 kindj al heel wat, maar om er 2 te borstvoeden...! Knap hoor.  

Zo, ik ga weer even mijn bed in. Het is echt nog veel te voreg om rond  te wandelen.

Geniet lekker van je mannetjes en ik hoop dat je tussendoor nog wat rust krijgt.

groetjes Empe  

Wow, wat een prachtkindjes heb je!!!

Knap hoor van de BV!!! Ik vond het begin ook heel pittig van BV (en dan had ik maar 1 kleintje, moet je nagaan net als jij er twee moet voeden!!)
Maar na een aantal weken gaat t beter...

Geniet van je lieve kids!!!
Liefs, Marielle

Hai Ciske

Wat lief  die kleintjes in hun bedje. Ik verlang er ook zo naar. Gewoon af zijn van die  dikke buik en 2 gezonde kindjes in je armen hebben. Maar jouw wondertjes zijn er al lekker en zo  te zien gaat het hartstikke goed met ze. Ik vind het ook erg dapper dat je aan allebei borstvoeding geeft. Ik  ben geen persoon om borstvoeding te geven en heb het dan ook  niet geprobeerd bij mijn dochtertje en ga dat nu ook niet doen.

gr angelique (37+3)

hoi hoi
wat een scheetjes zeg.
vindt het wel heel knap van je dat je borstvoeding geeft hoor.
het zal wel een hele drukte zijn met een tweeeling.
liefs sil

Hoi Ciske,

Wat een poepies zeg.
Lijkt me heerlijk om ze eindelijk lekker in hun bedjes te hebben liggen.
Knap hoor, 2 kindjes bv geven, met 1 lijkt me het al heel erg zwaar.

Geniet maar lekker verder van ze.

Kruimel

Zucht zwijmel ....  Lekkere ventjes
Trouwens knap dat je voor BV hebt gekozen bij  de 2-ling. Lijkt me pittig en idd volgens mij moet je je een enorme melkkoe voelen. Kolf je ook af zodat je man ook kan helpen met voeden??

Monique

Terug
Bovenaan