een vaag streepje

Hoi meiden,
Ik heb echt jullie hulp nodig en na het lezen van de berichtjes denk ik dat er wel een paar deskundigen zijn. Het zit zo. Ik vijf dagen lichte bloedingen maar mijn NOD is pas op 11 juni. Het is anders dan ongesteld zijn, andere kleur, zeer vloeibaar. Ik heb verder geen pijn maar wel een vreemd gevoel in mijn onderbuik aan de rechterkant. Nou las ik net een verhaal van iemand met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dacht ik getver. Dus ik toch maar even een CB test gedaan. En je ziet hem al aankomen... een beetje positief. De verticale streep is hartstikke blauw en de horzontale licht blauw. Dus een beetje zwanger? Ik vind het best eng. Ik ga morgen zoiezo naar de dokter, maar heeft één van jullie dit wel eens gehad??
groetjes
 
Het kan zijn dat je een beetje bloed bent verloren doordat het eitje zich ingenesteld heeft. Maar als de test zegt positief, dan ben je het gewoon. GEFELICITEERD!!!!!!
 
Als de verticale streep duidelijk is, dan ben je duidelijk zwanger, want als je niet zwanger bent krijg je alleen een horizontale streep. Bij mij was de verticale streep er ook echt vet. Was er ook binnen 2 seconden. De horizontale was licht.

Hoe dan ook, een kruis is een kruis, hoe licht dan ook!

Gefeliciteerd meid!
 
hallo,heb ook hetzelfde voor gehad van 20 tot 24 mei maar ik heb getest en al 2 negatieve testen ,ben blij voor je dat je een positieve test hebt veel succes
santje
 
Terug
Bovenaan