Een vage misselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ook ik ben weer helemaal in de waiting mood.
Ik ben vaag een beetje misselijk, dit had ik bij mijn meiden ook, dus stiekem ga je dan hopen. Maar ja ik ben ook wel reëel, afgelopen weekend ben ik teruggekomen van vakantie en we hebben 's nachts gevlogen en naar huis gereden. Ik heb dus een nachtje slaap gemist. Dat kan natuurlijk ook misselijkheid veroorzaken.

Maar hopen jullie met me mee. Het is natuurlijk weer spannend, maar als die test dan positief is, dan wordt het nog spannender. Want de vorige keer ging het mis na 4 maanden. Maar alles op zijn tijd, eerst een positieve test.

Doegie
Miep

Hallo Miep,

Ik hoop voor je hoor!! Succes met wachten. Het is ook wel erg spannend he als je zwanger wilt worden.

Vr Groet helen

Hoi Miep,

Allicht hoop ik met je mee! Ik ga flink duimen voor je! Wanneer is je NOD?

Groetjes, Kat

Hoi Miep,

Wat spannend joh! Ik hoop het van harte voor je. Zou wel een heerlijk vakantie souveniertje zijn !!

Liefs Nanda

Hoi Kat,

de periode na mijn eisprong duurt altijd zo'n 11 a 12 dagen. Bij de vorige zwangerschap heb ik op de 12e dag na eisprong getest, dus dan zou ik nu op zaterdag kunnen testen.
Maar misschien wacht ik wel een paar dagen langer dit keer. Het is weer zo spannend.

Als het deze periode is gelukt, dan ben ik op de uitgerekende datum van de vroige zwnagerschap even lang zwanger als toen ik vroetijdig moest bevallen. omdat ik bij een volgende zwangerschap  geregeld tot 20 weken echo's krijg, zal dat dus extra spannend zijn.

Maar goed zoals ik altijd anderen adviseer, wees geduldig, zeg ik dat nu ook maar even tegen mezelf.

Liefs
Miep

Terug
Bovenaan