een vage plus!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!

Ik denk dat ik vanaf nu "legaal"op dit formum mag rondsnuffelen.
Ik heb namelijk  vanmorgen gestest, het plusje was wat vaag, maar ze zeggen dat het dan toch positief is, dus..... waarschijnlijk ben ik ZWANGER!!!!!  
Ik zal voor de zekerheid over 2 dagen nog eens testen maar ik ga er vanuit de de plus dan duidelijker is!! en niet verdwenen is!!
of  zijn er hier meiden die het wel zo meemaakten???

Verder zal ik me even voorstellen: Ik ben Janne, 29 jaar en waarschijnlijk dus voor de 1e keer zwanger geraakt in ronde 3.
Ik denk dat de uitgerekende datum rond 25 september is.
Ik kan het eigenlijk nog niet zo goed geloven......

Groetjes van Janne

groetjes Janne

hey,Nou ik denk wel dat je zwanger bent hoor,dus gefeliciteerd en welkom hier.
ik had een vaag streepje de vorige keer en paar dagen daarna weer getest en toen was hij duidelijk,daarna nog een test gedaan ha ha(ook duidelijk)
ik ben nu denk ik 6 weken maar kan het ook nog moeilijk geloven hoor,volgens mij moet ik het eerst van de verloskundige horen hi hi.
dus veel succes met de volgende test en we horen het wel he.groetjes piewie.

Proficiat Janne! Ga er inderdaad maar vanuit dat je zwanger bent..zo was het bij mij namelijk ook. Geniet ervan!

Ja kan kloppen bij mij ook hoor een vage streepje dan hoor!!! Maar ben toen naar de huisarts geweest en die zei me dat ik gewoon zwanger ben en ja hoor nu ben ik 14 weken en 3 dagen!!!!Gefeliciteerd meid!!!Geniet ervan!

Hoi Janne,

Gefeliciteerd!!! Een plusje is een plusje hoe licht ook!!

Ga maar lekker genieten van alles wat er komen gaat, voor je het weet zijn de 40 weken voorbij!!!

Groetjes Odette(28+6 zw van de 2e)

Hoi allemaal!!

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik ga zaterdag toch nog een keertje testen (hoezo onzeker???) en dan hoop ik dat de plus duidelijker is maar ik begin nu toch al  een beetje te genieten!!

Groetjes Janne

Hallo allemaal!!

Ik ben nieuw in forumland, maar wil nu toch echt mijn gevoelens met iemand delen. Ben vandaag bij de dokter geweest en mijn vage plus betekent inderdaad `zwanger`. Helemaal super natuurlijk, maar ook nog erg wennen. Het was in de eerste ronde al raak en daar had ik eerlijk gezegd geen rekening mee gehouden. Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en de uitgerekende datum is 16 september. Zoals velen heb ik net gelezen.

Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk, maar wel gevoelige borsten en een constant zeurend gevoel onder in mijn buik.

Fijn dat ik nu bekend heb kunnen maken dat ik een kindje ga krijgen. Om het blijde nieuws nog 6 weken geheim te houden gaat heel zwaar worden. Ik zou het wel van de daekn willen schreeuwen....

Hoi meiden!

Gefeliciteerd!!
 Ook ik had een vage plus in mijn test. Het is niet het eerste kindje voor mij maar de derde en het was echt in een keer raak!! Ik voel me al wel zwanger, last van borsten en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt erop dat ik rond 28 september ben uitgerekend! Goh, ik kan het eigenlijk allemaal nog niet geloven!
Groetjes en tot later
Chantal

Terug
Bovenaan