Een verhaaltje..

Zoals ik al eerder heb laten weten werk ik als juf op een basisschool.. Vandaag kreeg ik van een leerling van groep 3 al DE vraag: Juf, krijgt u een baby? En dit 's ochtends om half 9 waar alle moeders nog bij waren. Een moeder kwam gelijk om de hoek kijken en zei: Ja dat hoorde ze van mij hoor, ik zei dat net. Dus ik heb natuurlijk nee gezegd maar ja, een rood hoofd was niet meer te voorkomen! En ik ben nog niet eens 7 weken! Shit, dacht ik, dat worden lekkere roddels want de moeders liepen grijzend weg...
Ik moet zeggen, ik hoop ook echt een dikke buik. Normaal droeg ik veel leggings met strakke jurkjes. Vandaag een wijd jurkje aan dus ze hebben me echt goed bekeken moeten hebben... Ik weet niet wat ik de komende tijd nog aan moet trekken!! Het is niet de bedoeling dat het nu al uitkomt...

Hahahaha herkenbaar probleempje. Ik ben donderdag 8 weken en kan het nog maar net verborgen houden. Het schijnt dat je bij de 2e veel sneller gaat groeien. Nou ben benieuwd. Hahahaha Succes. Wel lache he dat die kinderen zo eerlijk zijn.

Haha herkenbaar ook bij mij! ik heb ook al gewoon een buik pfff ik heb het in de winkel gehad vandaag, haal bij de hema een paar sokken op, zegt die vrouw bent u zwanger (had me jas open) denk jeetje zeg nu al haha...maarja inderdaad valt dus wel op.
En als je strakke jurkjes draagt idd zie het ook beter hihi...maar ik hou tot 12 weken wel me mondje dicht hooor...

jee wat vervelend vooral als je het nog fff voor jezelf wilt houden he...

volgens mij wordt iedereen rood als je op de vrouw af vraagt of je zwanger bent ook al ben je het niet...

ik ben ook erg benieuwd hoe lang ik het voor mezelf kan houden... buikje valt nog mee maar borsten.. die groeien maar door..

Als ik met mijn dochter op stap ben, valt er niks meer te verbergen, ze aait de hele tijd mijn buik.
Bij mij valt er ook niks meer te verbergen hoor, dus ach......... we zien het wel.
Maar kan me voor stellen als juf zijnde dat het wel lastig is met al die nieuwsgierige moeders hahaha

Succes!

Bij mij ziet niemand het ( of niemand zegt het). Op zich wel fijn natuurlijk. Maar als ik naakt voor de spiegel sta, zie ik het wel hoor haha.

Draag altijd donkere kleding, veel pakken en blousjes voor m'n werk. Ben benieuwd of ze ook zwangerschapspakken hebben hahaha.

hahaah..
ik heb een dochter van 3 en half en had het even bij een verjaardag aan de familie verteld..
ze vertelde luid en duidelijk ik krijg een broertje of zusje haha..

xx

Terug
Bovenaan