Zoals ik al eerder heb laten weten werk ik als juf op een basisschool.. Vandaag kreeg ik van een leerling van groep 3 al DE vraag: Juf, krijgt u een baby? En dit 's ochtends om half 9 waar alle moeders nog bij waren. Een moeder kwam gelijk om de hoek kijken en zei: Ja dat hoorde ze van mij hoor, ik zei dat net. Dus ik heb natuurlijk nee gezegd maar ja, een rood hoofd was niet meer te voorkomen! En ik ben nog niet eens 7 weken! Shit, dacht ik, dat worden lekkere roddels want de moeders liepen grijzend weg...
Ik moet zeggen, ik hoop ook echt een dikke buik. Normaal droeg ik veel leggings met strakke jurkjes. Vandaag een wijd jurkje aan dus ze hebben me echt goed bekeken moeten hebben... Ik weet niet wat ik de komende tijd nog aan moet trekken!! Het is niet de bedoeling dat het nu al uitkomt...
Ik moet zeggen, ik hoop ook echt een dikke buik. Normaal droeg ik veel leggings met strakke jurkjes. Vandaag een wijd jurkje aan dus ze hebben me echt goed bekeken moeten hebben... Ik weet niet wat ik de komende tijd nog aan moet trekken!! Het is niet de bedoeling dat het nu al uitkomt...