een verrassende week

Heerlijk om te lezen over die zwangerschapstesten bij mij liep het een beetje anders en kan beter bij begin beginnen.
In 2010 is mijn zoon geboren oorspronkelijk was het de bedoeling dat we in december als Nick een jaar is zouden oefenen voor een 2e.
Vorig jaar juni kreeg ik een baan heerlijk dacht ik heb het voor elkaar 20 uur per week.
Eind oktober woog ik 85,3 en kreeg ik wat ik dacht buikgriep. Inmiddels werkte ik 30 tot 40 uur in de week.
Ik herstelde beetje van de buikgriep maar eten ging minder en ik begon af te vallen.
2 weken later weer buikgriep ik herstelde ervan maar eten ging nauwelijks nog het deed me pijn.
De artsen probeerde uit te vinden wat er aan de hand was.
Afgelopen maandag ging het weer mis ik huisarts gebeld en met laatste krachten erheen.
Mocht meteen door naar ziekenhuis.
Daar namen ze bloed af en urine en dan is het wachten.
Je hoopt dat ze wat vinden want had nergens meer energie voor werkte inmiddels 60 uur in de week al sinds december en zelfs op sexleven was maar 1 x een succes.
En ja hoor daar komt het de verrasing die ene keer was genoeg ben 4 weken zwanger.
Ze hebben me meteen opgenomen maar konden natuurlijk niks tegen pijn doen alleen observeren en onderzoeken doen.
Vrijdags mocht ik naar huis omdat ze moeten wachten op de kweekjes die ze hebben genomen krijg nu lactatiemiddel om de darmen op gang te houden en mijn maaltijden bestaan nu uit vloeibare voedsel in flesjes.
Mijn gewicht is nu 66 kilo en ben doodop.
Ik heb verloskundige al gebeld en verteld hoe de situatie zit en bang dat door mijn eetproblemen de kleine ook niet voldoende krijgt.
Maar tegelijk ben ik blij er groeit ondanks dat ik ziek ben een wonder in mijn buik.
 
Wat een heftig verhaal zeg! Maar wat een geweldige verrassing dat je zwanger bent... Ik hoop datvje gauw een beetje opknapt en dan kunt gaan genieten van jebzwangerschap! Welkom bij de november mama's
 
Nu ja vast voedsel lukt nog niet maar ben wel kilo aangekomen dus de vloeibare voeding doet denk ik wel zijn werk.
Twijfel nu alleen steeds of ik aankom door de voeding of door de baby.
Voor de rest voortdurend moe nergens de kracht voor. Ben gewoon afhankelijk van mijn man en die is overdags natuurlijk aan het werk.
 
Terug
Bovenaan