een (vies) tepel vraagje!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb even een vraagje over mijn tepels.
ik ontdekte in mijn witte bh allemaal gele puntjes, nu zag ik net dat die gele puntjes ter hoogte zitten van mijn tepels.
ik gleed toen even met mijn vinger over mijn tepel en toen kwam er uit zo'n klein bultje ( die bultjes die elke vrouw heeft op de tepelhof heet dat geloof ik) wat wit vocht!

wat is dat??...ik heb vandaag mijn nod...kan het daar mee te maken....of kan het wat anders zijn, wat ik hier wel vaker heb gehoord maar niet meer weet hoe het zit!!

help help wie heeft antwoord op mijn vraag??

liefs Wilma

Hoi,
Ik ken die vlekjes wel van toen ik zwanger was..maar dan aan het einde..
Een collega had echter al  maanden lang last van ''lekkende'' borsten, voordat ze uberhaupt zwanger was...
Mij zegt het verder niets...Heb het nooit gehad verder..wie weet???

Oh, wat is het rustig vandaag hier zeg..Allemaal lekker erop uit??
Ga zo pannekoeken bakken [ waar begin ik aan met dit weer...] voor de kids.
En daarna even fietsen...gezellie..

Groet R

ja het is hier zeker rustig!
geniet lekker van het fijne weer!

en bedankt voor je antwoord op mijn vraag!

liefs Wilma

het zegt mij helaas niks, mischien even op internet rondneuzen of maandag ff ha bellen?? succes ermee!!

knuffel sweety

hallo wilma,
een heel bekend verhaal dat had ik 2 jaar geleden ook toen ik zwanger was van mijn eerste nog voor mijn NOD en bij mij is het na 3 maanden weg gegaan en voor dat ik moest bevallen kwam het weer terug. het zijn namelijk allemaal klieren in je borsten die als je zwanger bent gaan ontwikkelen voor melk productie enz.
Ik hoop dat het bij jou ook het geval is dan ben je waarschijnlijk gewoon hartstikke zwanger!!!!
ik duim voor je
xxx
sabrine

aha....nou wie weet!!
het is ook niet veel hoor...het zijn gewoon allamaal gele stippeltjes en toen ik op zijn bultje dleed met mijn vinger kwam er een heel klein beetje wit vocht uit....uit die ander bultjes niet..

er is nog niks van ongi te bekennen! ben wel heeeel erg chagareinig! mijn arme vriend moet het steeds ontgelden.

liefs wilma

hahah chagarijnig ken ik ik was niet anders me man zei na mijn zwangerschap van bij de volgende ga ik ff 8 maanden weg hihihi. ik kon op een gegeven moment echt niks meer hebben en was lekker onredelijk, maar wel leuk dat je de zwangerschap van alles de schuld kan geven.
heb je vandaag je nod??? dan kan je al wel testen he!!
ik hoor het wel
sterkte

xxx
sabrine

he hoi,

ja ik denk dat dat mijn vriend dat ook wel wat lijkt....hahahahah...arme jongen!
ik heb vanaf vandaag mijn nod!
mijn cycles varieert tussen de 38 en 40 dagen en ik zit nu op dag 38! dus spannend!

de vorige keer dat ik zwanger was( eindigde in een mk) heb ik pas een week na mijn nod possitief getest, dus ik denk dat testen nu geen zin heeft!

nou we zien het wel...ik hou je zeker op de hoogte!!

doei doei

knuffel van Wilma

Terug
Bovenaan