Een voedingssapp voor baby's v.a. 4 maanden

Beste moeders en vaders,

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie mij willen helpen om de nodige informatie te verkrijgen om een app te ontwikkelen voor mijn afstudeerproject.

Ik ben bezig met het onderzoek om een voedingsapplicatie te maken voor ouders met baby's v.a. vier maanden. Deze applicatie gaat ervoor zorgen dat jij je baby kunt voeden met verse ingrediënten, ze krijgen de nodige voedingsstoffen binnen, de smaakpapillen worden optimaal ontwikkeld én het kost allemaal geen extra tijd. Als dit erg interessant voor je klinkt, zou je dan alsjeblieft onderstaande vragenlijst in willen vullen? Alvast duizendmaal dank!

1. Hoe oud is je baby?
2. Geef je hem/haar voeding uit een potje?
3. Waarom is dat wel/niet zo?
4. Geef je je baby vers te eten? Zo ja, maak je deze gerechten dan zelf?
5. Hoeveel tijd heb je over voor je persoonlijke behoeftes naast het zorgen voor je baby?

6. Zou je het handig vinden als er een app bestaat die alle voedingskeuzes, m.b.t. je baby, voor jou bepaald? Of zou 7. je deze app niet gebruiken? Zo ja/nee, waarom?
8. Wil je graag dat álle voedingsinformatie wordt aangegeven bij de recepten zodat je weet wat voor voedingsstoffen
je baby precies binnenkrijgt of vind je dit niet nodig?
9. Als je deze app zou gebruiken, welke informatie zou ervoor zorgen dat je zeker weet dat je de recepten kan
vertrouwen? Zijn dat reviews, mond-tot-mond reclame, instinct, iets anders?
10. Geloof jij dat je veel tijd kunt besparen door je aan het voedingsschema te houden die de app je aanbied? Zo ja/nee, waarom?
11. Is er nog andere informatie die je graag in zo’n app ziet? Of vind je dat het alleen op babyvoeding gericht moet zijn?

Als ik genoeg informatie heb kan ik de app gaan ontwerpen. Hierbij heb ik ook nog testpersonen nodig, dus lijkt het je leuk om de eerste te zijn die deze app uitprobeert? Stuur me een berichtje!:)
 
Mijn kleintje is nu bijna 4 maand, door koemelk/soja allergie merk ik al dat bijv pap al een heel dingetje is. Nu 1 gevonden die ze zo mag hebben. Door de koemelkallergie heeft ze waarschijnlijk ook moeite met (zuur) fruit kwam uit toen ik nog bv gaf. Ik denk dat het ook tof zou zijn als de app ook een allergie melding zou hebben ? of een lijstje met dingen die wel mogen? Ik weet niet of je hier iets aan heb hihi ?
 
Terug
Bovenaan