een volgend kindje is erg gewenst!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Mijn man en ik hebben besloten om voor een (2e) kindje te gaan.
We hebben al een dochtertje (in oktober 2010 is zij 2 geworden) en we hopen dat snel zij een broertje of zusje krijgen mag.
Bij mn 1e zwangerschap duurde het 7 maanden voordat ik zwanger was, Ik hoop dat ik snel weer in blijde verwachting mag raken.

Sinds de geboorte van onze dochter heb ik geen pil, mirena of andere hormoonhoudende anticonceptie gebruikt, dus hoef niet te ontpillen.
Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen, maar mn menstruaties duren maar een dag of 2.
Vind t lastig wanner nu precies mn ei-sprong is.
Met ovulatietesten had ik toen ik zwanger wou raken bij de 1e slechte ervaringen, werd er toen erg onzeker door.
Maar goed we zien allemaal wel....

Welkom!!!!!

Wat leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan!Wij zijn ook druk aan het klussen voor ons 2e wonder!Onze dochter is ook in oktober 2 jaar geworden!
Aan 1 kant wel makkelijk dat je niet hoeft te ontpillen!maar 2 dagen is wel kort idd!Wel regelmatig?dan zou je inprincipe een ei-sprong moeten hebben 2 week voor je menstruatie!Ja ovulatuetesten begin ik ook het liefts zo laat mogelijk mee, wordt je idd onzeker van!
Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!Succes met klussen!

Lieve groetjes!

Hoi Neomi.

Wat leuk dat je een dochtertje hebt die net zo oud is.
Mn menstruatie is kort, maar wel regelmatig, zo rond de 30 dgn, Heb na mn bevalling van on mn dochter erg loppen ´tobben´. Ben 2 maal gecurreteerd geweest omdat ik een placenta rest had. Het heeft toen ruim een jaar geduurd voordat ik ongesteld werd. Vandaar dat de gyn me afraade hormonale anticonceptie te gebruiken. Maar sindsdien mn menstruatie weer begon is het wel steeds regelmatig.
Was jij snel zwanger van je eerste kindje?
Jullie ook veel succes met klussen en hopelijk zijn we idd snel in blijde verwachting!!!

liefs

Hallo Liesje en Neomi

Wij wilden eigenlijk nog een half jaartje wachten, maar in mijn omgeving is iedereen zwanger..
En het begon toch wel weer te kriebelen, dus hebben we besloten om niet langer te wachten.
We hebben al een dochter van net 1 jaar.
En ik vind het ook wel leuk om ze wat dichter op elkaar te krijgen..

Ik ben 2 weken geleden gestopt met de pil.
Maar had bij de eerste na het stoppen een regelmatige cyclus van 28dagen.
Succes..........

Groetjes Lotte

Hoi Lotte,

Wat leuk, jij bent ook net gestopt dus.
Spannend, was je van de 1e snel zwanger?

Mijn NOD is 15 januari. Denk dat ik net na de kerst ongeveer mn eisprong heb.
En jullie, waneer is jullie NOD?

Groetjes

Hoi hoi,

Ik vind het zeker weer spannend..ook al is het bekend terrein.
Ik was gelijk zwanger van onze dochter.

Mijn NOD is 6 januari, dus nu donderdag (volgens schema's) mijn eisprong.

Groetjes Lotte

O spannend Lotte veel succes dan maar ;).
Hopelijk ben je weer zo snel in verwachting.
Wanneer is je dochter 1 geworden?
Mijn dochter is 22 oktober 2 geworden. Echt leuk hoor een meisje. Tis nu al een echt dametje op haar manier. hihi en.. lekker eigenwijs!

Omdat ik na mn zwangerschap van haar zo heb lopen met (het uitblijven van) mn menstruatie had de gyn een jaar geleden tegen me gezegd dat als ik weer een zwnagerschapswens had ik maar een afspraak met haar moest maken.
Maar omdat mn menstruaties nu wel regelmatig zijn, vraag ik me af of t wel noodzakelijk is.

Heb daarom nu een afspraak staan eind februari en we zien wel.

Het allermooiste zou natuurlijk zijn als ik dan al zwanger ben :)

liefs

Mijn dochter is 26 november 1 jaar geworden.
En ze loopt net 2 weken, zoo mooi om ze te zien waggelen. Maar ze heeft het al snel onder de knie.

Als je nu een regelmatige cyclus is de kans groot dat je ook een regelmatige eisprong hebt. Dat hoop ik wel voor je.
Lijkt me echt vreselijk om maand na maand ongesteld te worden.
Alvast fijne kerstdagen.....

Lot

Terug
Bovenaan