een voorzichtig hoeraaaaaatje....

A

Anoniem

Guest
hoi!!

3keer MOET scheepsrecht zijn en hoop nu eens wat langer op dit forum te kunnen blijven

heb 2 miskramen gehad vorig jaar.. 1tje met 11 weken van tweeling en 1tje met 6 weken 2 maanden na de vorige..
daarna lange tijd niets...
en nu afgelopen di een positieve test in handen 1 dag voor mijn NOD..

erg blij maar ook onzeker..

de streep was duidelijk maar nog wat vaag van kleur..hoe lang duurt het eer deze feller word?
heb na 2 dgn weer gestest maar niets veranderd..

heb nog 1 test over en doe deze zondag of maandag dan moet het toch verbeterd zijn of niet?

de vorige keer bleef na een week de streep vaag en idd ging het dus ook mis..
de 1e keer duurde het wat langer eer de streep feller was, ongeveer een week.en toen waren het er ook nog 2 dus misschien dat het bij mij wat trager gaat??

ach je wilt zo graag de zekerheid maar ik weet dat voor ons een streep is een streep niet helemaal correct is

liefs

Hoi!

Dan alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!! Hoop voor je dat het deze x goed gaat.

Veel succes en tjsa wat betreft die strepen.. ik heb de digitale testen op een gegeven moment alleen maar gebruikt, want ik werd er ook gek van!

Groet, Suza

klopt is mij ook al aangeraden maar die zijn zo duur man..
ik moet maar gewoon even geduld hebben en dat is zo lastig he?

tx

liefs

Haai,

proficiat natuurlijk! Ik snap je gevoel maar al te goed he zoals je al las bij mij....ik heb vandaag weer getest, nu ruim 1 week na mijn NOD en ik moet je zeggen dat het echt een duidelijke streep is, maar niet duidelijker dan de allereerste test 1 week voor mijn NOD!! jawel, ik wist met 3 weken al dat ik zwanger was. Dus ik zou niet te veel aan die streep hangen hoor! ik ben nu 5 weken en spannend blijft het toch he meis, tis toch afwachten voorlopig. Dus dat doen we maar. wel heb ik al lekker vroeg een echo ter bevestging, mischien kun jij dat ook vragen?? tot op het februariforum!!

veel succes,

sweety

hahaha positiefo!!

ik laat het nu even los en wacht rustig af..
blijf goede moed houden!!

geniet overigens volop van alle krampjes,rommelige darmen en getrek onder in de buik

heeeeeeeeeeeeeeeeeeerluk!! whahaha

dikke kus

HOI,

ik had zelfs met de test clearblue een hele vage streep maar alles is goed ben nu al 22 weken zwanger.

dus ik hoop dat alles nu goed mag blijven gaan dus bijdeze gefeliciteerd.

gr.linda

Hoi,

ik had pas 2,5 week na m'n NOD een heeeeel licht streepje, en ben nu 19 weken, dus de lichtheid van dat streepje zegt niks over de kans op een miskraam hoor! (Om je maar even een har onder de riem te steken). Die zegt alleen iets over de hoeveelheid HCG in je urine, nou, die is bij jou blijkbaar nog wat laag, (alhoewel ie bij mij dus veeeeeeel lager was, want testte dus pas bij 6,5 week zwanger positief).
Kan me wel voorstellen dat je door je eerdere ervaringen onzeker bent geworden over dat lichte streepje, maar dat hoeft echt niet! Het gaat ook mis bij vrouwen die een superdikke streep hebben, dat zegt echt niks.
Ga lekker genieten, en hopelijk gaat de tijd snel voor je tot na de 12 weken, :)

Terug
Bovenaan