Een voorzichtige JOEPIE !!!

Goedemorgen !!!

jeetje, ben ff helemaal de welbekende kluts kwijt!!
Zal bij begin beginnen.
Omdat mijn cyclus altijd een grote verassing was, had ik zowie zo mijn NOD op 10 april gezet, ( de langste cyclus tot nu toe). De kortste was 24 dg.
Tja, toen zat ik deze cyclus op dg 25, honds beroerd, zere borsten, maar.. niet echt moe. Ach, weet je wat, ik doe  gewoon een test en we zien wel..
En,, YES !!!!!  2 streepjes !! ok, wel licht, maar ach, een streep is een streep, niet dan?  
Ok, maar het was nog maar dg 25.. dus nog heeel pril. BEn blij, maar besef donders goed dat het ook zo afgelopen kan zijn.
Nu, straks moet ik naar de tandarts, en daar willen ze rontge foto maken, dus net nog ff voor de zeker heid getest. ( nog steeds beroerd, koffie smaakt VERSCHRIKKELIJK VIES !!  en,,YES, YES, YES, test nog positief en zit nu op dg 28.!!

Kan het nog niet geloven en ga deze week zeker nog  een keer testen.

Nou, meiden, dit was mijn maandag ochtend  

xxxxxxxxxxxxxx  chantally          

Chantallllyyyyyy....

Wow wat een leuk begin van de week!!!!   gefeliciteerd
Geen rontgenfoto laten maken alleen met zo een speciaal vestje.
Ik hoop maar dat je lekker last mag blijven houden van de kwaaltjes zodat je weet dat je zwanger bent en dat het maar goed gaat!

Knuffel,

Corina

He hoi,

Dit is geweldig nieuws meid!! We konden hier wel weer eens goed nieuws gebruiken dus bij deze!!
******************VAN HARTE GEFELICITEERD***********

Liefs Bibi

Hoi meis,

Wat super voor je zeg! Echt te gek. En nu begint die onzekere tijd. Ik weet van mezelf dat ik zo in de stress heb gezeten, niet normaal weer..  maar probeer echt te genieten hoor want voor je het weet heb je een derde erop zitten en ben je alleen nog maar bang geweest! Geniet er van!

X F.

Terug
Bovenaan