een vraag aan iedereen die dit leest.

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

jullie kennen me nog niet .ik heet dees en heb een vraag aan iedereen.
mij man en ik hebben gisteren gevreen,en vanmorgen had ik nog niks .(aan mijn wc papier).
vanmiddag moest ik naar de wc en tijdens het afvegen kreeg ik van die lijm geval .
wie weet wat dat is.
want we zijn al een tijdje bezig om een kind te krijgen misschien dat het nu gelukt is.

ik hoort het wel van jullie.

groetjes dees

hoi

dat lijm wat je beschrijft zou wel de afscheiding kunnen zijn die je hebt rond je eisprong.
Als je daarvoor gevreeen hebt, zou het wel raak kunnen zijn.
Maar niet elk bevrucht eitje nesteld zich in de baarmoeder.
Dus rustig afwachten tot je NOD (de dag dat je ongesteld moet worden)

veel suc6

groetjes Eva

hallo ik heb dat ook altijd maar bij mij lijkt het wel of dat "ze"" dan wat terug lopen, snappie, maar ik hoop voor je dat het raak is ,
en het kan inderdaad ook met je eisprong te maken hebben, ben benieuwd, wanneer is je NOD?
gr wendy

hoi eva en wendy

mij laast nod is over twee weken .
nu maar afwachten en bedankt voor jullie berichtje.

groetjes van dees.

Als jij pas gisteravond hebt gesext dan kún je nog niet zwanger zijn. De zaadcellen hebben wel enige tijd nodig om het eitje te bereiken, dat is niet in een dag gebeurt helaas. Was het maar waar. Dat lijmerige is waarschijnlijk het sperma van je man. Het meeste komt er namelijk gewoon weer uitgelopen op het moment dat je een tijd rechtop bent geweest. En maak je daar geen zorgen om, er zitten er nog miljoenen in je die onderweg zijn. Ik hoop voor je dat het raak is en dat je dus over 2 weken een positieve test zal hebben. Succes...

Hoi Dees,

Mieschien zit je nu rond je vruchtbare dagen, als ik rond mijn ovulatie zit heb ik dat ook beetje wittig van kleur, Zou idd ook wel beetje sperma nog kunnen zijn wat terug loopt.
Maar hoop voor je dat het raak is, en dat je over twee weken positief kunt testen.
succes.

Tweenie

Terug
Bovenaan