een vraag aan iedereen die zwanger is

hallo
ik heb een vraag
sinds vorige week zaterdag hebben wij een iui gehad de rede blijft even prive
nu zijn we een week verder en heb ik links en rechts onderin mijn buik last van een soort krampen ook heb ik last van een soort menstruatie pijn maar die moet pas eind volgende week komen
zijn er dames die dit ook hebben gehad en daarna zwanger bleken te zijn?

groetn m
 
Bij deze zwangerschap heb ik de innesteling ook duidelijk gemerkt.. ik was gruwelijk misselijk voor een paar dagen en had ook flink veel last van steken.
Maar even afwachten dus nog idd, ik help je hopen dat alles goed is!
 
Ik durf niet meer te zeggen of ik buikpijn had, dat had ik wel meer namelijk. Ik merkte een paar dagen voordat emn ongi op moest komen dat ik niet lekker was, beetje hangerig en moe.
Toen had ik al het idee dat het zover was. En inderdaad. Spannend voor jullie, ik hoop het voor je.
 
Het is natuurlijk altijd afwachten, want je lichaam kan je behoorlijk voor het lapje houden, maar ik deed op donderdag een test en op woensdag was ik er nog van overtuigd dat ik ongie moest worden omdat ik behoorlijke krampjes had. Maar ben nu toch echt zwanger, dus het is nooit te zeggen.
 
Ik ben ook zwanger geworden met een iui behandeling. Had ook dezelfde soort klachten, maar wel wat later, geloof ik. Maar innesteling kan na 7 dagen plaatsvinden, dus het is zeer goed mogelijk. Ik was er deze laatste keer van overtuigd dat het mislukt was, maar ik zit nu al weer in de 9e week. Ik heb ook verschillende keren wat bruin bloed verlies gehad, maar dat kan er ook bij horen. Maar je schrikt je rot.
Ik duim voor je en hoop dat het gelukt is !
Groetjes, Petra
 
Terug
Bovenaan