Een vraag over eisprong, wie helpt?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij zijn bezig voor een tweede kindje en in de eerste ronde.
Nu waren mijn vorige cyclussen allemaal rond de 35 dagen.
Uit mijn berekening kwam toen dat mijn vruchtbare dagen dan rond 2 juni beginnen.

Maar nu heb ik al twee/drie dagen last van mijn rug (lijkt beetje op ongesteldheidskrampen) en mijn urine heeft altijd de neiging apart te ruiken als ik ongesteld moet worden.
(ja beetje vies, maar goed).

Als ik nu kijk wanneer mijn vruchtbare dagen zouden zijn als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, dan zou vandaag mijn eisprong zijn.
Kun je deze klachten ook hebben als je je eisprong hebt?
Ik weet echt niet wat het anders zou moeten zijn......................., mijn laatste menstruatie was 15 mei, dus het lijkt me wel heel sterk dat ik zwanger ben...........

Nou hopelijk heeft iemand wat tips ofzo?

Groetjes Gerrie.

Hallo Gerrie,

Met de eisprong heb  ik idd ook de ongikrampen en steekjes. Ook wittige draderige afscheiding(sorry voor taalgebruik). Dit is om de sperma naar het eitje te brengen zeg maar. Als je dit ook hebt dan denk ik dat  je je ei hebt! Dus ik zou zeggen: Flink klussen!!! En dan maar weer afwachten he ? Veel succes en ik hoop dat het snel raak is!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je berichtje!

Ja dan ga ik wel enorm klussen vandaag.
Wie weet.
Maar dit is wel de eerste keer dat ik het zo sterk op deze manier voel hoor. Dat heb ik normaal nooit.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik ongesteld moest worden ofzo...........
Maar dat kan echt niet..........

Nou ja we gaan het zien.
Uiteindelijk merken we het vanzelf.
Vanavond vroeg naar bed dus ......

Hoe gaat het bij jou?

Liefs,
Gerrie.

Hoi Gerrie

Ja hoor je kunt dezelfde klachtjes krijgen als je een eisprong hebt of ongi word dit heb ik namelijk ook altijd. Dus als ik jou was ga ik maar als de donder klussen (maar misschien ben je daar allang mee bezig hahaha).  Je kunt nu gewoon weer een normale cyclus krijgen van 28 dagen. Veel succes meid en hoop voor je dat je over ongeveer 14 dagen een positieve test krijgt.

Groetjes sharine

Hoi Sharina,

Okee, ja dat wist ik dus helemaal niet.
Hahahaha, daarom is dit forum ook zo geweldig!

Ik zit nog op mijn werk tot half vijf, maar vanavond gaan we maar vroeg naar bed denk ik .

We hebben trouwens zondag (2 dagen geleden) ook nog geklust. Dan kan het ook nog raak zijn toch?
Ik had zo'n raar voorgevoel na het klussen zondag.
Heel gek.

Ik heb ook altijd als ik mijn vruchtbare dagen heb dat ik extra snel opgewonden ben zeg maar. En dat had ik van t weekend tot aan nu ook.
Dus ja wie weet inderdaad.

Vanavond is toch ook nog op tijd?

Liefs Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2007 10:52:19'));

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je berichtje!

Ja dan ga ik wel enorm klussen vandaag.
Wie weet.
Maar dit is wel de eerste keer dat ik het zo sterk op deze manier voel hoor. Dat heb ik normaal nooit.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik ongesteld moest worden ofzo...........
Maar dat kan echt niet..........

Nou ja we gaan het zien.
Uiteindelijk merken we het vanzelf.
Vanavond vroeg naar bed dus ......

Hoe gaat het bij jou?

Liefs,
Gerrie.

Hallo Gerrie,

Ik heb mijn ei ook pas in de 7e ronde voor het eerst gevoelt. Misschien komt het wel dat ik nu alles in gaten hou, dat deed ik eerst niet.
Vorige week was mijn ongi, dit was voor de eerste keer een pijnlijke ongi.
Duurde twee dagen en een beetje nadruppelen zeg maar. Nu ben ik a drie avonden misselijk geweest, maar dat kan niks zijn omdat mijn ongi net is afgelopen en mijn ei volgende week er pas is! 't zal wel buikgriep zijn, ik heb er alleen niet zo'n goed gevoel over.

Ja, het wordt echt klussen vanavond voor jou!!!
Dan kun je weer vol spanning twee weken wachten tot aan je NOD!!!
Wat duurt dat altijd lang he ?

Liefs Yvonne

Hai Yvonne,

Ja ik denk inderdaad dat je er enorm mee bezig bent als je écht gaat beginnen.
Ik ben al vanaf januari gestopt met de pil, maar we deden het nog wel met condoom, tot nu dan.
En dan lijk je opeens veel meer bewust van je eigen lichaam. Heel bijzonder.

Wie weet was het jou niet eens opgevallen dat je misselijk was, maar nu wel.
Of miss was het een innestelingsbloeding? Of kan dat niet? Heb je getest?

Ik zal mijn vriend zo eens een smsje sturen dat we vanavond aan de bak moeten.
Nou, oh oh, wat zal hij dat vervelend vinden .

Wanneer is jou NOD?
De mijne zou 19 juni zijn, maar ja als ik vandaag dan mijn ei zou hebben klopt dat ook niet meer toch?
Dan is het rond 12 juni ofzo?
Nou ja ik wacht wel gewoon tot 20 of 21 juni, dan kan ikaltijd nog testen.

We gaan 7 juli naar de Costa Brava, naar Callella, dus het zou wel een leuk kadootje zijn!

Liefs Gerrie.

Hoi Gerrie

Ja hoor het klussen van afgelopen zondag is zeker goed. Sperma kan wel 48 tot 72 uur blijven leven in je lichaam (zeker als je in de vruchtbare dagen zit). Het is beter om om de dag te klussen dan elke dag. Het sperma is dan beter en sterker van kwaliteit. Ik las namelijk ergens dat er meestal wel een bevruchting plaatsvind maar dat het meestal met innestelen   vaak niet goed gaat en dat je dan ongi word. Want ik vond het al vreemd dat je nooit zwanger raakt als je in je vruchtbare dagen klust maar nu weet ik waarom je alsnog ongi kunt worden.

Groetjes sharine

Terug
Bovenaan