een vraag over misselijkheid.

Hallo,

Ik hoor hier eigenlijk nog niet te zijn want wij zijn bezig met zwanger worden maar ik heb een vraagje voor iemand die zwanger is maar die kan niet zo goed met de computer overweg hihi.

Oke de vraag:
Vaak als je zwanger bent ben je misselijk maar nu is zij heel erg misselijk normaal kookt ze heel veel en altijd bezig met schoonmaken enzo maar nu kan ze dat niet na het strijken moet zo zelfs gaan liggen omdat zo misselijk wordt dan heeft ze te veel gedaan.
Hebben jullie een tip ofzo wat je hier tegen kan doen en dan misschien niet de standaard tip zoals beschuit of cracker eten want die weet ze maar daar heeft ze volgens haar geen tijd voor vanwege andere kinderen (bij die zwangerschappen had ze dit niet).

Ik hoop een paar goede tips te krijgen.
Alvast bedankt en een goed weekend.
Liefs babygirl

Hallo

Er is helaas weinig aan te doen,

Maar idd bij sommige helpt het even iets eten wel...
hoeveel kidneren heeft ze als ik vragen mag????
Als je geen tijd hebt om even een beschuitje oid te eten moet je er minimaal 10 hebben lijkt mij........................................?

Hey hey,

Nee ze heeft gelukkig geen 10 kinderen hihi.
Maar ze is turks en moet alles in de ochtend doen voor haar man en kinderen en dan geeft ze zich geen tijd om eerst even wat op bed te eten.
En ook niet op de bank even liggen en eten.
Het is dus ook een stuk cultuur hoor daarom vroeg ook ik ook andere tips dan dat eten hihihi.

Maar ik weet dat het moeilijk is maar toch ook bedankt.

Liefs

Hallo

Ik heb ervaring met extreme misselijkheid (helaas...). Het enige wat kan helpen is rust houden. Dus ze zal toch wat gas moeten terug nemen en hulp van haar man of vrienden/familie moeten vragen.
Ik ben zelfs in het ziekenhuis terecht gekomen om uitdroging te voorkomen...

Groeten, Mariëlle

hoi,

wat er al geschreven is, rust nemen. Zelf heb ik hier nu namelijk ook last van. Is mijn 3e zwangerschap (2e helaas mis gegaan). Bij mijn zoon had ik het niet zo erg als nu. Ben heel de dag misselijk en ik merk zodra ik druk gedaan heb of slecht geslapen heb ik beroerder word. Dus ze moet zo veel mogelijk rust proberen te nemen. Vind het zelf ook zo vervelend, maar niks aan te doen.

ik sluit me aan dit rijtje zucht ik ben 9 weken kotsmisselijk geweest met overgeven nu sochtends vaak misselijk maar even niet meer de wcpot van de binnen kant bekeken gelukkig het leuke wat ik er nu voor teruggekregen heb is restless legs

maar goed tips???

probeer niet teveel vet te eten en over de dag kleine beetjes en als je echt extreem misselijk bent gewoon even langs de huisarts want na 9 weken was ik gewoon helemaal op en krijg je van die zetpillen mee

succes!

Helaas, ik begrijp het probleem, maar een wondermiddeltje bestaat niet, anders had ik het de laatste 9 maanden zeker uitgevonden!

Ik heb er al de hele zwangerschap last van, terwijl ik bij mijn 1e nooit misselijk geweest ben. En idd, het enige dat echt een beetje helpt: rust, rust, rust...
En verder veel kleine maaltijden en veel drinken, zodat je maag nooit echt helemaal leeg is.

Ik heb al lang geleden allemaal hulptroepen moeten regelen, omdat ik te ziek was/ben om zelf voor mijn zoontje (en huishouden) te zorgen. Zodra ik ook maar iets te veel doe, wordt ik afgestraft en lig ik weer letterlijk brakend in bed. Het voelt echt vreselijk, vooral naar mijn zoontje toe, maar het is nu eenmaal niet anders....

Veel sterkte voor je vriendin, hopelijk duurt het bij haar alleen maar de eerste maanden en niet (zoals bij mij) 9 maanden lang....

Groetjes, Karin
39 wkn van 2e

Terug
Bovenaan